تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 27 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811397249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: به آینده اقتصادی کشور بسیار امیدوار هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: به آینده اقتصادی کشور بسیار امیدوار هستیم کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به آینده اقتصادی کشور بسیار امیدوار هستیم و در این راستا باید از ظرفیت های داخلی کشور استفاده لازم را ببریم.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا پورابراهیمیˈ روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان، افزود: به منظور توسعه هرچه بیشتر اقتصاد در کشور باید ظرفیت های داخلی را به جای استفاده از نفت، مدنظر قرار دهیم.
وی تصریح کرد: سال های گذشته به دلیل استفاده از نفت، از ظرفیت های داخلی کشور استفاده نکرده ایم و این موضوع باعث شده نفت به عنوان یک فرصت در کشور به یک تهدید برای ما تبدیل شود.

*درآمدهای نفتی نباید مرتبط با هزینه های دولت باشد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که درآمدهای نفتی نباید مرتبط با هزینه های کشور شود، گفت: نمی گوییم که درآمدهای نفت را نداشته باشیم بلکه باید این درآمدها را داشته باشیم اما نباید درآمد ناشی از آن را مبنای هزینه های دولت قرار دهیم.
وی تاکید کرد: درآمد حاصل از فروش نفت را باید برای سرمایه گذاری و اقدام در زمینه کارهای کلان اقتصاد کشور هزینه کرد.
پور ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت از محل فروش نفت کشور را اداره می کند، گفت: هم اکنون 80 درصد هزینه ها در کشور در بخش جاری است و 20 درصد در حوزه عمرانی مصرف می شود که این موضوع باید برعکس می بود و بخش عمده درآمدها برای امور عمرانی صرف می شد.
نایب رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 گفت: دولت باید سبک و چابک و کارهای کلان در کشور انجام شود.
وی اظهار امیدواری کرد: بتوان در این دوره که فرصت طلایی برای اقتصاد کشور ایجاد شده، اقتصاد را متکی بر ظرفیت های داخلی کشور کرد.

*رسیدگی به لایحه انضباط مالی از این هفته آغاز می شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه انضباط مالی چهارشنبه گذشته در صحن علنی اعلام وصول شد که تحولی در ساختار بودجه ریزی و انضباط مالی دولت است و از همین هفته رسیدگی به احکام و مواد آن آغاز می شود.
وی اضافه کرد: در گذشته وقت عمده مجلس برای رسیدگی به احکام غیر بودجه ای صرف می شد که با این اقدام، این موضوع برطرف می شود و با تحقق آن لایحه بودجه را طی 15 روز می توان جمع کرد.
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: با تصویب لایحه انضباط مالی، بودجه سریع تر، دقیق تر و شفاف تر بررسی می شود و کشور از تصمیمات کوتاه مدت به سمت تصمیمات بلند مدت و متناسب با نگاه توسعه ای کشور حرکت می کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم تاکید کرد: اقدامات دولت در این زمینه جای تقدیر دارد.
وی به بسته حمایتی خروج از رکود اشاره کرد و گفت: لایحه حمایت از تولید نیز در دل این بسته مطرح شده است.
نایب رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 44، افزود: هم اکنون سیاست انقباضی در کشور در حال انجام است که در این فرصت دولت باید بهینه سازی را تعریف کند و سریع به اهداف توسعه ای دست یابد.
وی افزود: امیدواریم نگاه دولت به حل مسایل به نحوی باشد که بعد از مدتی رویکرد انبساطی را در بخش های مختلف مشاهده کنیم.

*تحریم ها می تواند بهترین نعمت برای کشور باشد
عضو ناظر بر شورای پول و اعتبار با بیان این که تحریم ها می توانند بزرگترین نعمت برای ما باشند، گفت: اگر اتکا به ظرفیت داخلی را در کشور نهادینه کنیم، می توان از تحریم های ایجاد شده، بهترین استفاه را برد.
وی گفت: همانگونه که تحریم های نظامی در دوران دفاع مقدس موجب شد ما به قدرت نظامی در منطقه تبدیل شویم، این تحریم ها نیز می تواند نعمت باشند زیرا اگر آمریکا و سایر کشورها در دوران جنگ به ما سلاح می دادند ما به این جایگاه دست نمی یافتیم.
پور ابراهیمی تاکید کرد: روزهای ابتدای تحریم سخت است اما با طی دوران گذر آن، شکوفایی و آثار بسیار مثبتی را در پی خواهد داشت.
وی گفت: آمریکایی ها با ما کنار نمی آیند زیرا با نگاه اعتقادی و مبانی فکری ما مشکل دارند و با مبانی رفتاری ما مشکلی ندارند.
وی با اشاره به اینکه ما برای اثبات حقانیت خود به مذاکرات نیاز داریم، گفت: تمرکز اصلی ما باید بر توانمندی های درونی و رسیدن به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

*کرمان می تواند نقش محوری در عرصه اقتصادی کشور ایفا کند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کرمان می تواند نقش محوری را در عرصه اقتصادی کشور ایفا کند و ظرفیت های بسیار بزرگی را در استان کرمان داریم که به دلایل مختلف فعال نیستند و این ظرفیت ها، ظرفیت های نهفته بزرگی هستند.
پورابراهیمی با اشاره به اینکه مشکل اصلی فضای کلان اقتصاد کشور است که درگیر آنها هستیم، گفت: استان کرمان در فضای کسب و کار در رتبه آخرین استان ها بود که با فضای ایجاد شده در استان طی یک سال اخیر، این رتبه ارتقای هفت پله ای داشته است.

*حضور علیرضا رزم حسینی در کرمان یک فرصت است
وی بیان کرد: حضور علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان را یک فرصت می دانم زیرا وی در رویکرد خود بر تعامل همه جانبه، گفت و گو با همه گروه های سیاسی و به کار گیری همه ظرفیت ها برای توسعه استان تاکید دارد که از این فرصت می توان برای توسعه استان بهترین استفاده را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در استان کرمان شرایط مطلوب و همکاری خوبی انجام می شود و نمایندگان همسو و همفکر هستند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در استان شرایط خوبی داریم که بخشی از آن را با تعاملات در حال حل کردن هستیم و یکسری کارها در حوزه اختیارات دولت است که تلاش می شود، برطرف شوند.
وی همچنین از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه حرفه ای یاد و از تلاش های کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.
سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: ایرنا با بیش از 80 سال سابقه وارد دوران جدیدی از فعالیت حرفه ای شده است.
ˈرسول محمدحسنیˈ تولیدات هدفمند و اثرگذار را رویکرد جدید ایرنا در استانها ذکر کرد و افزود: توجه به اخلاق مداری و انجام کار حرفه ای در تولید و انتشار اخبار سرلوحه همه بخش های خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تقویت نیروی انسانی اولویت اصلی مرکز کرمان به شمار می رود، عنوان کرد: سازمان مرکزی نیز به موضوع ساماندهی نیروی انسانی دفاتر و مراکز ایرنا توجه ویژه دارد.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته تلاش شده تا ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام و بازوی اطلاع رسانی دولت هرچه بیشتر در جامعه معرفی شود که اقدامی مبارک و موثر بوده است.ک/2
7440/8154



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن