تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 80 درصد مشترکین گنبدی الگوی مصرف آب شرب را رعایت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 80 درصد مشترکین گنبدی الگوی مصرف آب شرب را رعایت می کنند گنبدکاووس - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس با قدردانی از همکاری و تعامل مشترکان این شرکت در رعایت مدیریت مصرف آب شرب، گفت: 85 درصد مشترکان الگوی مصرف ماهانه را رعایت می کنند.


ˈناصر قربانپورˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از مجموع 62 هزار مشترک این شرکت در 3 بخش ˈخانگی، اداری و تجاریˈ، 85 درصد آنان الگوی مصرف آب 22 متر مکعب آب در ماه را رعایت می کنند.
وی بابیان اینکه بجز برخی مشترکان اداری که بدلیل وضعیت شغلی و میزان ارباب رجوع بالا بیش از الگوی مصرف آب مصرف می کند، گفت: مشترکان پرمصرف بخش خانگی این شرکت نیز حداکثر تا 50 مترمکعب در ماه آب مصرف می کنند که آب بهای این مشترکان بصورت تساعدی از آنان دریافت می شود.
قربانپور با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مشترکان این شرکت در رعایت الگوی مصرف آب، اضافه کرد: درصورتی که مشترکان به این رویه ادامه و حداقل 10 تا 20 درصد دیگر در مصرف آب صرفه جویی نمایند، در ایام باقی مانده تابستان امسال مشکل قطع آب نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه بحران آب جدی است، تصریح کرد: منابع آب این مایع حیاتی، درحال تمام شدن است و مردم باید بیشتر از همیشه به اهمیت و ارزش آن توجه و فرهنگ صرفه جویی و درست مصرف نمودن را در بین خود نهادینه نمایند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس در این خصوص خاطرنشان کرد: برخی راهکارهای ساده وجود دارد که خانواده ها می توانند با رعایت آن 30 تا 60 درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایند.
قربانپور، استفاده از وسائل کم مصرف آبی مثل انواع شیرآلات و فلاش تانک ها، لباسشویی کم مصرف، تعویض سردوش های حمام، عدم بازگذاشتن شیر آب موقع مسواک زدن و یا وضو گرفتن و عدم شستشوی حیاط و ماشین با آب شرب را از جمله راهکارهای اجرایی در کاهش مصرف آب برشمرد و برلزوم استفاده از آن توسط خانواده ها بویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
وی هم چنین با پایین بودن تعرفه آب شرب مصرفی مشترکان، اضافه کرد: هم اکنون میانگین هزینه تمام شده تصفیه هر مترمکعب آب شرب در استان گلستان 13 هزار ریال است که بطور میانگین با قیمت یک هزارو 900 ریال به مشرکین واگذار می شود.
هم اکنون شرکت آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس 62 هزار مشترک شامل یک نقطه شهری و 15 نقطه روستایی باجمعیت بالغ بر 205 هزار نفر تحت پوشش دارد ضمن اینکه منابع آب این تعداد مشترک از 21 حلقه چاه آب تامین می شود.
/7479/622/



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن