تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتارهای غیرقانونی افراد منتسب به دولت تدبیر وامید مورد مواخذه قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران: رفتارهای غیرقانونی افراد منتسب به دولت تدبیر وامید مورد مواخذه قرار می گیرد تهران بزرگ-ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: استانداری تهران در مقابل رفتارهای غیرقانونی که از افراد منسوب به دولت تدبیرو امید سر بزند، هیچ انعطافی نخواهد داشت.


سید شهاب الدین چاوشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معتقدیم یکی از مولفه هایی که می تواند سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی جامعه را باز گرداند، دقت نظر در انتخاب مسوولان دولت تدبیر و امید و مراقبت بر عملکرد های آنان است.
وی با بیان این که یکی از دغدغه های این دولت به دلیل انتساب به اسلامی بودن آن است که کارگزارن باید انسان های صالح باشند، افزود: این موضوع مخصوص امروز نیست و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکید بر سلامت افراد صاحب منصب بوده، چرا که قدرت همواره با خطراتی مواجه است و افرادی که در آن قرار می گیرند وسوسه می شوند.
چاوشی با اشاره به این مطلب که در گذشته افرادی بوده که از مقام خود سوء استفاده کرده اند، گفت: برخوردهای شدید با آنان صورت گرفته و در برخی موارد حکم اخراج برای آنها صادر شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: اگر مراقب باشیم درصد خطا ها پایین می آید بنابراین حراست و بازرسی استانداری فعال شده و در ستاد مرکزی نیز مراقب آن هستیم که رفتارهای غیر قانونی از افراد منتسب به این دولت سر نزند و به شدت با این رفتارها برخورد خواهیم کرد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران استان تهران درهر 5/1 تا دو ماه در یکی از مناطق استان افزود: این جلسات برای آنکه هم عملکرد آنان سنجیده شود و هم آموزش های توجیهی لازم را داشته باشیم، برگزار می شود.
چاوشی آموزش های اعتقادی برای پرسنل علی رغم آنکه از بین نیروهای متدین انتخاب می شوند را لازم دانست و بیان کرد: سعی می شود در رفتارهای عملی هم این آموزش ها بروز داشته باشد.
وی برگزاری جلسات را در نزدیکی افکار به یکدیگر موثر دانست و گفت: آموزش های ضمنی هم داده می شود و توصیه ها برای بهتر عمل کردن موثر است.
تهرام/9977/ 699



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن