تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاوت قرآن خط پايان مشکلات و دغدغه‌هاي روحي و اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
مسئول دارالقرآن اداره کل تبليغات اسلامي استان قم: تلاوت قرآن خط پايان مشکلات و دغدغه‌هاي روحي و اجتماعي است مسئول دارالقرآن اداره کل تبليغات اسلامي استان قم گفت: تلاوت قرآن خط پايان مشکلات و دغدغه‌هاي روحي، رواني و اجتماعي است که فرد با انس گرفتن با آن مي‌تواند از همه دغدغه‌ها و مشکلات فاصله بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام جواد عظيمي به تاثير قرآن در روح و روان آدمي اشاره و اظهار کرد: بيماري‌ها و دردهاي انسان با قرآن درمان مي‌شود و در حقيقت قرآن بهترين دواي دردهاي اجتماعي است.
وي با بيان اينکه 260 بار کلمه ذکر در قرآن آمده است گفت: اين لغت به معناي يادآوري است که آرامش و امنيت را نصيب انسان و جامعه مي‌کند.
مسئول دارالقرآن اداره کل تبليغات اسلامي استان قم به برکات قرآن اشاره و بيان کرد: اين معجزه الهي وحدت و انسجام را در زندگي به همراه دارد و يکدلي و همدلي را به ارمغان مي‌آورد.
عظيمي به رابطه انسان و قرآن اشاره کرد و گفت: با قرائت و درک مفاهيم آن روح معنويت و اميد در آدمي افزايش پيدا مي‌کند.
وي خاطرنشان کرد: قرآن روح اميد را ارتقاء داده و ممنوعيت از ياس و نااميدي را به همراه دارد و همين امر در کاهش افسردگي و بيماري‌هاي اجتماعي تاثيرگذار است.
مسئول دارالقرآن اداره کل تبليغات اسلامي استان قم با بيان اينکه تلاوت و درک قرآن صبر و بردباري به همراه دارد تصريح کرد: قرآن انسان را به توکل به خدا دعوت مي‌کند که اين امر در حل مشکلات رواني و روحي افراد نقش به‌سزايي دارد.
عظيمي خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن خط پايان مشکلات و دغدغه‌هاي روحي، رواني و اجتماعي است که فرد با انس گرفتن با آن مي‌تواند از همه دغدغه‌ها و مشکلات فاصله بگيرد.
وي محبت و احترام به بزرگ‌ترها را يکي ديگر از تاثيرات هم‌نشيني با قرآن عنوان کرد و گفت: با تلاوت قرآن و تاسي از دستورات آن آرامش رواني در زندگي اجتماعي ميسر مي‌شود.
مسئول دارالقرآن اداره کل تبليغات اسلامي استان قم به نقش و تاثير مثبت قرآن و دستورات آن در زندگي اشاره و تصريح کرد: آموزه‌هاي قرآني نه تنها در روان بلکه در بهداشت روح و جسم آدمي نيز تاثير مي‌گذارد.
عظيمي خاطرنشان کرد: قرآن اميدبخش زندگي است و تاسي و اطاعت از دستورات آن آدمي را به رستگاري و عاقبت بخيري رهنمون مي‌سازد.
وي قرآن را راهنما و هدايت‌گر آدميان برشمرد و بيان کرد: توجه به آيات و دستورات قرآن، آدمي را به کمال و سعادتمندي در دنيا و آخرت مي‌رساند.
مسئول دارالقرآن اداره کل تبليغات اسلامي استان قم در پايان اظهار داشت: قرآن و دستورات آن آدمي را به سوي کمال و ارزش‌هاي اخلاقي و انساني سوق مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن