تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امت اسلامی باید با تمسک به قرآن در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بایستد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت الاسلام محمدی:
امت اسلامی باید با تمسک به قرآن در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بایستد
قم - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: امت اسلامی باید در پناه قرآن کریم و معارف آن در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بایستند و در حقیقت برای نجات از شر این شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی باید به آموزه‌های قرآنی تمسک پیدا کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سید علی(ع) قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: قرائت و حفظ قرآن کریم در حقیقت مقدمه‌ای برای عمل کردن به معارف و آموزه‌های این کتاب الهی است. وی بیان داشت: مردم قم در دوران انقلاب همواره پیشتاز و پیشگام بودند و در واقع قم خاستگاه انقلاب اسلامی بود که انقلاب از این شهر آغاز و امروز شاهدیم که به سایر کشورهای اسلامی نیز صادر شده است. رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: شهر مقدس قم در دوران دفاع مقدس نیز ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و این امر نشان از جدیت و اهتمام مردم قم برای ایستادگی در برابر دشمنان دارد. پایه و اساس انقلاب، قرآن و معارف اهل بیت(ع) است وی افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی قرآن کریم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) از نعمت‌های بزرگ خداوند هستند که همه ما باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم و به آن‌ها تمسک جوییم. حجت الاسلام محمدی، همچنین به ظرفیت‌های خوب استان قم در خصوص گسترش معارف قرآنی اشاره کرد و ابراز داشت: باید از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای گسترش فرهنگ قرآنی و تاثیرپذیری آن بر جوانان و نوجوانان استفاده کرد که خوشبختانه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در راستای گسترش فرهنگ قرآنی برنامه‌های خوبی داشته است. وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه بسیار زیاد امروز جامعه به برنامه‌های قرآنی را به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: بیاناتی که رهبر معظم انقلاب هر ساله در دیدار با جامعه قرآنی و همچنین در جمع شرکت کنندگان مسابقه بین اللملی قرآن کریم دارند برای اهالی قرآن بسیار راهگشاست.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به آخرین دیدار مقام معظم رهبری با جامعه قرآنی ابراز داشت: ایشان در این دیدار اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی را راهبری برای جامعه اسلامی برشمردند که البته این راهبرد نیازمند حمایت و سایست گذاری مسئولان است. حجت الاسلام محمدی، عنوان کرد: امروز جنایات رژیم صهیونستی علیه مردم غزه، همچنین اقدامات گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق که با حمایت‌های کشورهایی همانند آمریکا رخ می‌دهد محکوم است و باید بدانیم که شیطان واقعی امروز آمریکاست که امت اسلامی باید در پناه قرآن کریم و معارف آن در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بایستند و در حقیقت برای نجات از شر این شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی باید به آموزه‌های قرآنی تمسک پیدا کنیم. حفظ، آموزش و ترویج مفاهیم قرآن کریم، اولویت سازمان اوقاف و امور خیریه وی در ادامه حفظ، آموزش و ترویج مفاهیم قرآن کریم را اولویت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دانست و افزود: ما بر اساس تعهدی که به رهبر معظم انقلاب داده‌ایم تا یک میلیون حافظ در طول چهار سال تربیت شوند در این راستا برنامه‌های مطلوبی در سراسر کشور برگزار شده است. رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند تا بقاع متبرکه امامزادگان در کشور به قطب‌های فرهنگی مبدل شود که در این راستا طرح‌های مختلف تربیت حافظان قرآن کریم در این بقاع متبرکه برگزار شده و در اولویت برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است.


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن