تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مربی تربیت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مربی تربیت می کند انزلی - ایرنا - رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور طرح آماده سازی مربیان را یکی از برنامه های جمعیت عنوان و خاطرنشان کرد: در قالب این طرح 300 نفر از اعضای منتخب جمعیت برای مربیگری دوره های آموزشی در کشور آموزش می بینند .


به گزارشایرنا، ˈ وحید قبادی داناˈ عصر جمعه در حاشیه بازدید از اردوی نشاط و امید شاخه دانشجویی جمعیت هلال احمر در اردوگاه بندرانزلی اظهار کرد: به این اعضاء توانمندسازی برای فعالیت های بشردوستانه ، کنترل خشم، خلاقیت در خلال فعالیت و بازی ، آموزش مدیریت گروه و کار جمعی و سایر فعالیت های منطبق بر فدراسیون آموزش داده خواهد شد.
وی با اشاره به احیای کانون های دانش اموزی افزود : با شروع سال تحصیلی نیز 625 هزار دانش آموز در هشت هزار مدرسه در قالب این کانون ها آموزش هایی نظیر کمکهای اولیه اسکان،حمل بیمار، بانداژ، احیاء وغیره را فرا می گیرند .
وی خاطرنشان کرد : شهریورماه المپیاد آموزش های طرح دادرس را با شرکت یک هزار دانش آموز خواهیم داشت.
قبادی دانا در ادامه از اجرای طرح غنچه های هلال در مدارس پیش دبستانی خبر داد و افزود : محتوای این طرح، آموزش چگونگی رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی، خودامدادی و خودباوری به زبان کودکان است و تدوین این محتوای آموزشی، مهم ترین و اساسی ترین گام در انتقال مفاهیم امدادی و بشر دوستانه به کودکان بوده است.
به گفته وی در قالب این طرح 150 هزار کودک در بیش از پنج هزار مهد کودک در سراسر کشور آموزش دیده اند .
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ایجاد اردوگاهی با عنوان ˈشاخه زیتونˈ به عنوان نماد صلح در گیلان خبر داد که هفته دولت امسال رسماً افتتاح می شود .
وی یادآور شد: 500 دانش اموز در 13 مجتمع در پنج استان سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و گیلان که فاصله محل سکونت آنها با مدرسه بیش از 70 کیلومتر است ، اقامت دارند .
قبادی دانا همچنین از ارائه دوره آموزشی گروه های مداخلات اجتماعی فرهنگی برای جوانان ، متشکل از دانشجویان روانشناسی ، جامعه شناسی ، علوم اجتماعی در قالب گروه های 26 نفره برای ارائه امدادهای روحی و روانی بعد از حوادث خبر داد .
اردوی نشاط وامید جوانان هلال احمر با شرکت 400 نفر از اعضای شاخه دانشجویی در بندرانزلی برگزارشد و در این دوره دانشجویان با مهارت ها و کارهای خلاقانه ، کنترل خشم و حمایت های روانی آشنا شدند.ک/2
695 / 620



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن