تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799730400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا اوباما تروریستهای مورد حمایت خود در عراق را بمباران می کند ؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راشاتودی :
چرا "اوباما" تروریستهای مورد حمایت خود در "عراق" را بمباران می کند ؟
اوباما بار دیگر تائید کرد که آمریکا باید بار دیگر سراسر عراق را مورد بمباران های بشردوستانه (!) قرار دهد تا ( در درجه اول ) منافع آمریکا را حفظ کرده و در وهله بعدی حقوق بشر در عراق را تامین نماید .


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی ؛‌  این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم " پاپ اسکوبار " نوشت : برخی اقدامات می تواند " جنگ جهانی علیه تروریسم " را که چندین هزار میلیارد دلار هزینه صرف کرده را به پایان برساند ؛ نه با صدایی بلند , بلکه با یک فریاد گوش خراش !

جنگ جهانی علیه تروریسم که مفهوم آن از 13 سال پیش و پس از وقوع ماجرای حمله به ساختمان های تجارت جهانی در 11 سپتامبر ملموس گردید , هدیه ای بود که درهای زیادی را برای کشورهای آغازگر آن گشود . و چه هدیه ای بزرگتر از بیدار کردن القاعده , اسامه بن لادن و ایمن الظواهری , تروریستهای دولت ( به اصطلاح ) اسلامی و ابوبکر بغدادی که تاکنون در خفا و سکوت زندگی می کردند . 


باراک اوباما , رییس جمهوری آمریکا پیش از آنکه به تعطیلات آخر هفته و گلف بازی خود در " تاکستان های مارتا " برود اعلام کرد که بمباران نقاط استقرار خلیفه در عراق و حامیان وی ( ابوبکر بغدادی و تروریستهای تکفیری بعثی داعش ) ماه ها بطول خواهد انجامید . 


هر کسی ممکن است با شنیدن این حرف بار دیگر به اوج حماقت در دکترین سیاست خارجی باراک اوباما پی ببرد ؛ سیاست نه چندان ماهرانه ای که توسط هیلاری کلینتون , نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا نیز به تمسخر گرفته شده است . شوک و وحشت حمله واشنگتن به عراق در سال  2003 تمامی زیربناها و زیرساخت های بغداد را تنها در چند ساعت بطورکامل از بین برد . 


اوباما بار دیگر تائید کرد که آمریکا باید بار دیگر سراسر عراق را مورد بمباران های بشردوستانه (!) قرار دهد تا ( در درجه اول ) منافع آمریکا را حفظ کرده و در وهله بعدی حقوق بشر در عراق را تامین نماید . 


طبیعتا کسی انتظار ندارد که اوباما در تریبون عمومی اعلام کند که آمریکا اکنون در حال بمباران "دوستان واشنگتن" در عراق است که از سوی سعودی ها از نظر مالی , تسلیحاتی و روانی هم در عراق و هم در سوریه تامین و حمایت شده و می شوند  . همان تروریست هایی که در پایگاه های نظامی سری آمریکا در اردن و تحت نظارت فرماندهان آمریکایی آموزش نظامی و جنگی دیده اند . 


باراک اوباما به احتمال این را هم نمی تواند توضیح دهد که چرا آمریکا از تروریستهای تکفیری بعثی در سوریه حمایت می کند اما همان ها را در عراق بمباران می کند . احمق هایی که در کاخ سفید حکومت میکنند مخاطرات و تبعات ناگوار این اقدامات را نمی دانند . باید فورا به آنها نتایج سیاست های اشتباهشان گوشزد شود . 


در ادامه این مقاله آمده است : بمباران مواضع تروریست های تکفیری بعثی توسط جنگنده آمریکایی هیچ ارتباطی با دکترینی که سامانتا پاور , سفیر واشنگتن در سازمان ملل درباره " محافظت از غیرنظامیان " ندارد . ظاهرا تنها 150 هزار ایزدی عراقی شایسته محافظت از سوی آمریکا هستند و کردها و مسیحیان نیازی به کمک برای نجات از نسل کشی بالقوه توسط تروریستها ندارند . 


اقدامات تمامی جت های جنگنده و بمباران های هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در عراق از سندروم اجرا شده در بنغازی تبعیت می کند . هدف اصلی این تروریستها فتح اربیل , مرکز کردستان عراق مطرح شده است . دولت منطقه ای کردستان عراق مدتهاست توسط " مسعود بارزانی " مدیریت می شود . 


ایالات متحده در اربیل یک سرکنسولگری داشته که به اذعان سیا و نیز روزنامه نیویورک تایمز هزاران آمریکایی در آن فعالیت های مختلف انجام می دهند . این کار سونامی عظیمی از سوالات بی پاسخ درباره سایه سیا بر قاچاق محرمانه تسلیحات جنگی برای شورشیان و تروریستها در لیبی , عراق و سوریه بوجود آورده است . سوالاتی که بطور حتم هیلاری کلینتون پاسخ تمامی آنها را می داند . همانگونه که اکنون نیز کسی نباید بداند چرا سیا نیروهای تروریستی تکفیری بعثی را تسلیح می کند . 


اوباما این ماجراجویی در عراق را " بمباران بشردوستانه " معرفی میکند که می توانست تنها در چند روز تمام شود اما اکنون ممکن است ماهها بطول بیانجامد . هزینه این کار نیز از نظر غرب ارزان است : تغییر حکومت . نوری مالکی باید از پیروزی در دور سوم نخست وزیر در عراق منع میشد . 


در انتهای این مقاله آمده است :‌ همین مسئله نشان می دهد که چرا به یکباره درهای جهنم در عراق گشوده شد و تروریست های تکفیری بعثی حمله ای وحشیانه به مردم در شهرهای این کشور اجرا کردند . نمایندگان پارلمان عراقی بخوبی از جریانی که در این کشور روی داده و می دهد آگاهی دارند . 









انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن