تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 2020 لرزه به خیابان ها می آید +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سال 2020 لرزه به خیابان ها می آید +عکس
مهندسین اعتقاد دارند که خودروهای آینده شاید به مانند این روزها باشند اما طراحان بلند پرواز این نظر را ندارند و فکر می کنند که در آینده خودروها ظاهری عجیب دارند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "Enrico Vettorato" یک طراح ایتالیایی است که در دنیا به خاطر طرح های عجیب و آینده نگرانه اش معروف شده است.

خودروی "لرزه" آخرین کاری است که او برای شرکت KTM انجام داده است  و این روزها مشغول کار بر روی طرح های دیگر است. "لرزه" خودرویی است که از نظر فنی و ظاهری با بسیاری از خودروهای آینده تفاوت دارد.






این خودرو دارای یک سیستم عجیب در قسمت موتور و نیرو محرکه خود است. موتور آن قرار است به صورت برقی و با سیستم پیزوالکتریک کار کند. پیزو الکتریک سیستمی است که از فشرده سازی سرامیک های خاص یا کریستال های کوارتی برق تولید می کند.

نمونه های کوچک این تکنولوژی را می توان در فندک های پیزویی دید که البته در آینده گسترده تر می شوند و در سال 2020 به حدی می رسد که می تواند نیرو محرکه خودروها را تامین کند.






در طراحی ظاهری نیز این خودرو بسیار عجیب و دارای یک بدنه سوزنی مانند با چرخ های چند وجهی است.  این چرخ ها به صورتی است که هر بخش آن ها می تواند برنامه ریزی شود. این چرخ ها هر کدام می توانند به سمت های مختلف بپیچند و در دور زدن ها به راننده خیلی کمک می کند. درب های این خودرو نیز دارای حالت خاصی هستند که برعکس یکدیگر باز می شوند.

طراحی این خودرو می گوید "لرزه" در آینده می تواند یکی از خودروهای محبوب در میان جوانانی باشد که عاشق خودروهای عجیب هستند. چرا که هم ظاهری اسپرت دارد هم موتور آن قدرتمند است.













تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن