تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799631723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان شهری به فکر رفع مشکلات مردم باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان فارس: مسئولان شهری به فکر رفع مشکلات مردم باشند خبرگزاری پانا: آیت الله ایمانی گفت: مشکلاتی در شیراز وجود دارد که اگر هر چه سریعتر رفع نشود روزی دهان باز خواهد کرد و چندین برابر می شود.
۱۳۹۳ جمعه ۲۴ مرداد ساعت 14:57



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله ایمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز اظهار داشت: باید مسئولان شهری به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
امام جمعه شیراز تاکید کرد: مشکلاتی در این شهر وجود دارد که اگر هر چه سریعتر رفع نشود روزی دهان باز خواهد کرد و چندین برابر می شود.
وی تصریح کرد: امروز مشکل ترافیک شهر شیراز به نقطه جوش نرسیده که فکری برای آن نمی‌شود، امروز برای خارج شدن از یکی از معبرهای غرب شیراز باید چند ساعت در ترافیک ماند در حالیکه وقت مردم ارزش دارد.
امام جمعه شیراز ادامه داد: وضعیت ترافیک در خیانهای شیراز مردم را کلافه کرده و ناراحت هستند.
آیت الله ایمانی افزود: وضعیت قطار شهری نیز باید مشخص شود در حالیکه با برنامه‌ریزی مناسب و بهتر می‌شد این کار را سرعت بخشید.
وی با اشاره به اینکه فضای قدیمی شهر شیراز تا کی باید اینگونه باشد، گفت: معتادین در حال پرسه زدن در خیابان‌ها و فضای قدیمی شهر شیراز هستند تا کی باید محیط و فضای فرسوده و قدیمی شهر شیراز اینگونه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: گزارشات مختلفی از وجود بیماری سالک در جنوب شهر شیراز به گوش می رسید و مشکل فاضلاب ها نیز در این منطقه همچنان وجود دارد.
آیت الله ایمانی تاکید کرد: عفاف و حجاب، تاخیر در حرکت هواپیما و اینکه بلیط هواپیما با نرخ بیشتر باز هم در دستان دلالان قرار دارد از دیگر مشکلات است.
وی تصریح کرد: تا از مشکلات حرف می زنیم برخی از مسئولین نبود اعتبار را مطرح می‌کنند در حالیکه اینگونه موارد به اعتبار ربطی ندارد بلکه مدیریت برای رفع آنها لازم است.
امام جمعه شیراز افزود: اینگونه سخنان برای مچ گیری نیست بلکه از روی دلسوزی و در جهت رفع مشکلات مردم است که امیدوارم مسئولین نقد پذیر و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متدینین از وضعیت برخی از مدارس و مهد کودک‌ها راضی نیستند، گفت: این مشکل در کشور وجود دارد که متاسفانه متدینین از وضعیت برخی از دبیرستان‌ها و مهد کودکها راضی نیستند زیرا به جای آموزش های دینی در برخی از این مراکز دیگر مسائل به فرزندان آموزش داده می شود.
وی تصریح کرد: بد حجابی، رشوه خواری، گریز از قانون، پایین بودن آستانه تحمل مردم، حضور مرد و زن در کنار یکدیگر باعث ناراحتی متدینین است و اگر هم مانند شهرداری تهران محل کار بانوان از آقایان جدا کنند گروهی اعتراض خواهند کرد.
آیت الله ایمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز مساجد، گفت: 30 مرداد روز جهانی مسجد و هفته مسجد است که این روز با پیشنهاد ایران نامگذاری شده است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مسجد در اسلام دارای جایگاه والا و عظیمی است که باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را داشته باشیم زیرا مسجد مرکز تربیت اسلامی است.
وی ادامه داد: مسجد مرکز آموزش دینی و اسلامی است بنا بر این باید توسعه این رویکر تلاش کرد همانگونه که بسیج و سپاه حلقه‌های صالحین را راه‌اندازی کردند.
آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه مسجد مرکز شکل گیری ارتباطات فرهنگی جامعه است، گفت: کانون‌های فرهنگی، پایگاه مقاومت و امام جماعت مسجد باید با همسایگان خود در ارتباط باشند و در بحث آموزش و تربیت دینی و اسلامی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز 28 مرداد ماه، گفت: در 28 مرداد سال 32 کودتای ننگین آمریکایی و انگلیسی با همراهی ارازل و اوباش در کشور روی داد که نتیجه آن روی کار آمدن خاندان ننگین پهلوی بود.
وی افزود: در طول این 61 سال همواره شاهد دشمنی آمریکا با ایران بودیم که در هر حالتی به ضرر ملت ایران حرکت کرده، او دشمنی کرده نه اینکه ملت ایران به آمریکا بی اعتنایی کردند بلکه ملت ایران آمریکا را دشمن خود می دانند.
آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای روی دیگر دشمنی آمریکا با ملت ایران بود، گفت: در دولت قبل آمریکایی‌ها اعلام کردند که اگر دولت ایران برای مسائل هسته ای با ما مذاکره کند مشکلات را حل می‌کنیم اما در دولت جدید این کار با اجازه رهبری در حد وزیران امور خارجه انجام شد که نتیجه آن را همگان دیدند.
وی تصریح کرد: مذاکرات رو در رو انجام شده ولی نتیجه آن افزایش تحریم بود که این نشان از دشمنی آمریکا است.
امام جمعه شیراز، گفت: اینگونه رفتار ها خصوصیت نظام سلطه است و غیر  این نیز از آنها انتظار نیست.


 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن