تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799127937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج : همه باید از دولت حمایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کرج : همه باید از دولت حمایت کنند کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه دولت برخاسته از آرا ی ملت و تنفیذ شده از سوی مقام معظم رهبری است ، گفت: همه باید از دولت حمایت کنند .


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈ سید محمدمهدی حسینی همدانیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: همه باید مطیع دولت و از او حمایت کنند ولی این به معنای سووال و انتقاد نکردن از آن درباره مسایل اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی کشور نبوده و انتقاد نشانه مخالفت با دولت نیست.
وی با اشاره به اینکه از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی ،مردمی بودن آن است، ادامه داد: در این نظام از مسوولان درباره مسایل مختلف جامعه می توان سووال کرد و این نشانه دموکراسی است.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شش ماه از توافق ژنو می گذرد و تحریم ها همچنان ادامه دارد ،اظهار کرد: در این فضا رهنمودها و دوربینی مقام معظم رهبری برای همه به ویژه کسانی که بر سر میز مذاکره می نشینند روشن شد.
وی ادامه داد: دراین دوره شش ماهه نه تنها تحریم ها تمام نشد ، بلکه در مسایل هسته ای آنچه انتظار داشتیم پیش نیامد.
حسینی همدانی با تاکید براینکه باید به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسوولان دیپلماسی کشور توجه ویژه شود ،گفت:مسوولان و سفرا باید توجه کنند که مقام معظم رهبری تحکم نمی کند، بلکه مسیر حرکت را نشان داده و مطلب را شفاف بیان می کنند که باید از بیانات ایشان بهره برد.
وی ادامه داد: مسوولان دیپلماسی وقتی متوجه راه اشتباه خود می شوند و می دانند نتیجه ای نخواهد داشت باید مسیر را با همان صلابت ، قدرت ، توان ، حمایت مردم و رهبری برای راهگشایی مسایل تنظیم کنند.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امروزه توجه دقیق به مسایل منطقه و جهان از وظایف مهم مسوولان و دیپلمات های کشور است گفت: باید مواظب بود که جای دوست و دشمن عوض نشود و در قدم برداشتن در حل مسایل دقت شود.
وی با اشاره به کودتای 28 مرداد سال 1332 در ایران افزود: مصدق برای اینکه دست انگلیس را از کشور کوتاه کند به آمریکا اعتماد کرد که این اعتماد سبب تباه شدن 25 سال سرمایه های ملی ، مادی و معنوی در کشور شد.
خطیب جمعه کرج اظهار کرد: بعد از این کودتا ساواک تشکیل و بیش از 40 هزار مستشار آمریکایی وارد کشور شد و امورمختلف را در ایران بر عهده گرفتند و پهلوی به قدرت رسید که دوران سیاهی برای ایرانیان آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه باید از گذشته درس عبرت گرفت، ادامه داد: آمریکا بهره های زیادی در این دوران برد و از امکانات ایران
استفاده کرد و اکنون مسوولان کشور باید درمقابل کسانی که 17 هزار نفر بی گناه را در ایران ترور و همچنین هواپیما مسافربری کشورمان را زدند، با هوشیاری عمل کنند.
وی افزود : از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ، آمریکایی ها به شیوه ها و دسیسه های مختلف برای از بین بردن استقلال در ایران اسلامی تلاش کردند.
امام جمعه کرج با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: قوانین حجاب و عفاف متاسفانه در ادارات به خوبی اجرا نمی شود و دولتمردان باید با بی عفتی و فساد مبارزه کنند.
وی افزود: چرا باید فضا را برای کسانی که در خارج از کشور به عیش و نوش می پرداختند طوری فراهم کنیم که آنها بخواهند برای سینما وتئاتر کشور ما نقشه بکشند.
خطیب جمعه کرج با تاکید براینکه دولت از حمایت مردم و رهبری برخوردار است ،گفت: باید این حمایت را به مسیری برد که امیدی که در دلها ایجاد شود به نا امیدی و بی تدبیری ختم نشود.
وی با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان اسوه های صبر و استقامت و حماسه در کشور ما هستند.
وی ادامه داد: با وجود ایثارگران، جانبازان و امت حزب الله در کشور، اجازه جولان دادن به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.
حسینی همدانی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به 30 مرداد روز جهانی مسجد گفت: تکریم مسجد دارای اهمیت بسیاری بوده و
این بخش نیازمند تلاش و برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به جایگاه شاخص خود است زیرا ،مسجد نقش وحدت بخشی در جهان اسلام ، جامعه مسلمانان و تمدن سازی اسلامی دارد.
در پایان اقامه نماز جمعه کرج ، نمازگزاران با برپایی راهپیمایی باشکوه ، جنایات رژیم صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند.
نمازگزاران کرج از مجامع بین المللی و مسلمانان جهان خواستند دربرابر جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند. ک/2
7411/ 691



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن