تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802734815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد: دولت برای خروج چهارمحال وبختیاری ازبن بست تلاش کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شهرکرد: دولت برای خروج چهارمحال وبختیاری ازبن بست تلاش کند شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد، خارج کردن استان از بن بست را مهمترین خواسته مردم این استان از دولت عنوان کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدعلی نکونامˈ در خطبه های نمازجمعه این هفته درمصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با اعلام سفر دولت در روزهای آتی به استان اظهارداشت: قرار گرفتن استان در بن بست و ضعف زیرساخت ها، مانع جذب سرمایه گذاران به استان شده است.
وی ادامه داد: راه های استان با وجود اقداماتی که در سال های پس از انقلاب صورت گرفته، توسعه مناسبی نیافته و این درحالی است که استان چهارمحال وبختیاری از مسیرهای مناسب برای ارتباط مرکز کشور به مناطق جنوبی است.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی راه آهن استان با اتصال به استان خوزستان فاصله این استان را به مرکز کشور حدود 400 کیلومتر کاهش می دهد و از نظر اقتصادی باعث گشایش در چهارمحال وبختیاری می شود.
وی ادامه داد: استان چهارمحال وبختیاری از موهبت های طبیعی زیادی برای سرمایه گذاری برخورداراست و باتوسعه راه ها و شتاب بخشی به اجرای پروژه راه آهن، زمینه جذب سرمایه گذاران به استان فراهم می شود.
خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: دولتمردان از دادن وعده هایی که توان انجام آن را ندارند باید بپرهیزند و مشی دولت دکتر روحانی نیز این گونه است و آنچه را که قابل انجام نیست، وعده نمی دهد.
حجت الاسلام نکونام افزود: بدون شک دولت با محدودیت هایی مواجه بوده و انتظار استان چهارمحال وبختیاری از دولت این است که اجرای طرح هایی که زمینه رونق و توسعه استان را فراهم می کند، در اولویت قراردهد.
وی توجه به توسعه فرهنگی و تکمیل طرح های نیمه تمام مانند حوزه های علمیه و مصلاهای استان از سوی دولت را مورد تاکید قرار داد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در بخش دیگر خطبه ها با محکومیت جنایات صهیونیست ها درسرزمین های اشغالی و غزه گفت: حقوق بشر غربی کشتار مسلمانان و کودکان بی گناه را مجاز می داند و از تروریست هایی که دست به این جنایت ها می زنند، حمایت می کند.
حجت الاسلام نکونام افزود: آمریکا با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و همچنین کشورهای غربی با حمایت از عراق و دادن تسلیحات شیمیایی به صدام کارنامه سیاهی در بی توجهی به حقوق بشر دارند و این گونه کشورها نمی توانند منادی دفاع از حقوق بشر باشند.
خطیب جمعه شهرکرد در بخش دیگر خطبه ها با تاکید بر توجه به حلال و حرام الهی اظهار داشت: برخی محرمات مانند بدحجابی و استفاده از موسیقی های مبتذل در جامعه آنچنان رواج یافته که حرام بودن آن کمرنگ شده و آحاد مردم باید تلاش کنند تا حرام خدا حلال و حلال الهی حرام نشود.
/558/



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن