تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توجه به ورزش بانوان در خورموج/ بخش کاکی به بخشداری ویژه ارتقا یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر نماز جمعه شهرستان‌های استان بوشهر/
لزوم توجه به ورزش بانوان در خورموج/ بخش کاکی به بخشداری ویژه ارتقا یابد
بوشهر - خبرگزاری مهر: لزوم توجه به ورزش جوانان در خورموج، ارتقای بخش کاکی به بخشداری ویژه و لزوم کوتاه‌تر شدن مراسمات فاتحه و عزاداری در جم عنوان مهمترین مطالب عنوان شده در خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان‌های استان بوشهر است.



به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه شهر خورموج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن رعایت تقوای خدا در همه شئونات زندگی اظهار داشت:مهمترین جمله که مورد توصیه و سفارش خدا ،پیغمبران الهی واهل بیت بوده رعایت تقوای خدا است . حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: مسئله اساسی، زیر بنایی و کلیدی  برای همه شئونات زندگی رعایت تقوا الهی است. وی با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان  ادامه داد:26 مرداد سالروز بازگشت اولین آزادگان سرافراز نظام مقدس جمهوری و هشت سال دفاع مقدس به جمهوری اسلامی ایران درسال 69 است که می طلبد مراسم تجلیل و تکریم این سفیران بزرگ انقلاب اسلامی در سیاهچاله های رژیم بعثی به رغم شکنجه های وجود داشته توانستند بر هوای نفس خود پیروز شوند با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

مصلح همچنین به روز مسجد اشاره واز دست اندر کاراران مساجد و خادمان تقدیر وتشکر کرد. وی موفقیت ورزشکاران بانوی خورموجی در کسب مقام برتر در سطح استان تقدیر کرد و از اداره کل ورزش وجوانان استان خواست توجه ویژه ای به این ورزشکاران داشته باشد تا شاهد افتخار آفرینی آنها در سطح کشور باشیم. بخشداری کاکی به بخشداری ویژه ارتقاء یابد امام جمعه کاکی  در خطبه های نماز جمعه انی هفته شهر کاکی به سالروز بازگشت افتخارآفرين اولين گروه آزادگان 8 سال دفاع مقدس به ميهن اسلامى اشاره کرد واظهار داشت: این روز روزى عزيز و به يادماندنى از روزهاى‏ تاريخ انقلاب اسلامى و يادآور ورود آزادمردان دلاورى است كه در راه حفظ و حراست از كيان مقدس جمهورى اسلامى ايران، در ميدان‏هاى نبرد حق عليه باطل، شجاعانه افتخار آفريدند . حجت الاسلام محمد محمدی به   28 مرداد كودتاى آمريكايى - انگليسى براى بازگرداندن محمدرضا شاه خائن اشاره وافزود: روز 28 مرداد يادآور كودتاى ننگين و سياهى است كه شيرينى نهضت ملى شدن صنعت نفت را در كام ملت ايران تلخ كرد  و كودتاى نظامى 28 مرداد را بايد در اصل، يك طرح انگليسى-آمريكايى دانست. 

وی: ارزيابى دستاوردهاى مقاومت جانانه و هوشمندانه ملت «مظلوم مقتدر»‏ فلسطین در جنگ اخير غزه بار ديگر كارآمدى گفتمان مقاومت را ثابت نمود و روند پيشين اضمحلال رژيم صهيونيستى را تداوم بخشيد. حجت الاسلام محمدی گفت:باید بخشداری کاکی به بخشداری ویژه ارتقا یابد و فاکتورهای لازم جهت انجام این کار در بخش گسترده و پر استعداد کاکی وجود دارد  و با شناختی که از استاندار دارم چون به توسعه و رشد استان فکر می کند از این مسئله استقبال و عنایت خود را مبذول می دارد. لزوم کوتاه‌تر شدن مراسمات فاتحه و عزاداری در جم امام جمعه جم نیز در خطبه‌های نماز جمعه جم به دیدار رهبر معظم انقلاب با وزیر خارجه و مسئولان این وزارت‌خانه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب بر لزوم پایبندی مسئولان به ویژه مسئولان وزارت خارجه به موازین شرع تاکید کردند و فرمودند که " از هیبت و تشر قثدرت‌های بزرگ نهراسید". حجت‌الاسلام محمد گنجی بر لزوم برگزاری مراسمات ساده برای ازدواج‌ها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه یک ضرورت است که باید در دستور کار همه مسئولان قرار بگیرد.

وی بر لزوم تجدید نظر در برگزاری مراسمات مختلف تاکید کرد و ادامه داد: کوتاه‌تر شدن مراسمات فاتحه و عزاداری نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هم هزینه ها را کاهش می‌دهد و هم خستگی میزبانی صاحبان عزا را کم می‌کند. امام جمعه جم به برخی از تحولات منطقه نیز اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی چند بار آتش‌بس را نقض کرده و این رژیم به هیچ قانونی پایبند نیست و مردم جم نیز امروز بعد از نماز جمعه این جنایات را محکوم میکنند. وضعیت آب شهرستان عسلویه بهبود یابد امام جمعه عسلویه نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه به برخی از مشکلات این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: آب یکی از مشکلات اساسی در شهرستان عسلویه است که نیاز است تا مسئولان برای بهبود وضعیت آب در این شهرستان اقدامات اساسی را انجام دهند. حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد به آلودگی هوای شهرستان عسلویه اشاره کرد و بیان داشت: در این هوای آلوده نیاز است که مردم حداقل آب مناسبی داشته باشند و مسئولان پیگیری‌های مناسب را در این زمینه داشته باشند.

وی به مشکلات اشتغال و بیکاری برخی از جوانان شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به زودی افتتاح می‌شود و باید جوانان منطقه در این بیمارستان به کارگیری شوند. امام جمعه عسلویه در ادامه به دیدار مسئولان وزارت خارجه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر لزوم نرمش قهرمانانه و انعطاف در مذاکرات خواستار حضور قدرتمندانه در این مذاکرات شدند.


۱۳۹۳/۵/۲۴ - ۱۶:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن