تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816728886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بناب:معضلات امروز جوامع اسلامی نتیجه حاکمیت فتنه در آنهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بناب:معضلات امروز جوامع اسلامی نتیجه حاکمیت فتنه در آنهاست تبریز - ایرنا - امام جمعه شهرستان بناب در خصوص پیامدهای فتنه در جوامع اسلامی هشدار داد.


حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های امروز نمازجمعه بناب گفت: اگر بلاها و مصیبت های حاصل از فتنه دامنگیر یک جامعه شود خشک و تر را باهم می سوزاند و خوب و بد را باهم نابود می کند.
وی با بیان اینکه اختلاف و ناهماهنگی در مسائل اجتماعی موجب شکست شده و دود آن به چشم همه می رود اظهار کرد: آتش فتنه اگر شعله ور شود خوب و بد نمی شناسد.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: ارکان جامعه وظیفه دارند در برابر بداخلاقی ها سکوت نکنند چون در دنیا و آخرت شریک جرم آنها محسوب می شوند.
امام جمعه بناب با اشاره به دامن گیر شدن فتنه های استعمار در کشورهای اسلامی گفت: همه این فجایع و معضلات پیش آمده تفسیر عینی فتنه است و تا زمانی که مسلمانان بیدار و آگاه نبوده و به اصل امر به معروف و نهی از منکر عمل نکنند ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام باقری بنابی همچنین جوانان را هدف اصلی فتنه در روزگار امروز دانست و گفت: باید جوان ها را دریابیم ، به آلودگی های فرهنگی فکری بکنیم و برای اوقات فراغت جوانان طرح عملی ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: زمانی که دشمنان فتنه گر جوانان ما را شکار کرده و آنها را به بی هویتی و دین گریزی مبتلا می کند ما نباید بی تفاوت و خوش بین باشیم چون این تهدیدات جدی است و منجر به نابودی همه اعضای جامعه خواهد شد.
خطیب جمعه بناب گفت: این کجروی های امروز با کجای دین پیامبر سازگاری دارد؟ و این لهو و لعب ها با کجای مکتب عاشورا همخوانی دارد؟
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که در جلسات متعدد از وجود افسردگی فراوان در کشور سخن می گویند اظهار کرد: قبول می کنیم که در ایران مقدار کمی افسردگی هست اما آنقدر نیست که قابل بیان باشد و این مقدار افسردگی ناچیز هم از بی بندو باری و بی تفاوتی و دین گریزی بوجود آمده است.
حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی اضافه کرد: اگر ملت ایران افسرده است در طول 36 سال گذشته مقابل قدرت های درنده خو طاقت نمی آورد و دشمن هم از ملت افسرده حساب نمی برد.
وی با بیان اینکه اینگونه حرف ها حرف دشمن بوده و نباید مطرح شود گفت: ملت ایران نه تنها افسرده نیست بلکه در گفتار و عمل ثابت کرده اند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه بناب اضافه کرد: بنده با دلیل و آمار منطقی اعلام می کنم که امروز افسردگی ، ناامیدی و عصبانیت کشورهای غربی را فراگرفته و مسوولانی که ملت ایران را محکوم به افسردگی می کنند باید بروند مطالعه کنند که آیا ملت ایران افسرده است یا غرب؟
حجت الاسلام باقری بنابی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در جامعه موجب افسردگی می شود دین گریزی و دوری از معنویت است هرچند افراد ثروتمند و مرفه باشند.
7233/7230/245



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن