تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798970889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه چهارباغ :جنگ غزه کارآمدی گفتمان مقاومت را به اثبات رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه چهارباغ :جنگ غزه کارآمدی گفتمان مقاومت را به اثبات رساند کرج- ایرنا- امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ گفت: جنگ اخیر غزه بار دیگر کارآمدی گفتمان مقاومت را ثابت کرد و روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تداوم بخشید.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈقادر محمدیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ افزود: در مجموع می‏توان گفت دستاوردها و ابعاد پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه نسبت به جنگ‏های پیشین (22 روزه و 8 روزه) بسیار عمیق‏تر و گسترده‏تر بوده است .
وی ادامه داد: این جنگ درآینده‏ی فلسطین تأثیراتی عمیق و راهبردی دارد و در مقابل شکست مفتضحانه‏ی رژیم صهیونیستی در این جنگ، دومینوی اضمحلال و فروپاشی این رژیم را به دنبال خواهد داشت.
محمدی اظهار کرد: مردم و مقاومت اسلامی فلسطین را می‏توان مظلوم مقتدر دانست ، به‏نحوی که هرچند رژیم صهیونیستی در مواجهه با این مردم از هیچ جنایتی فروگذار نمی‏کند، اما فلسطینیان با الگوگیری از انقلاب اسلامی، توانسته‏اند از رهگذر مقاومت اسلامی به اقتداری دست یابند که تا حدودی از منافع و حقوق خود دفاع کنند.
حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری ازسخنانش گفت: به ‏دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بر سر تشکیل دولت جدید عراق و مخالفت برخی گروهها با نخست وزیری ‏نوری المالکی ، بالاخره رئیس‏جمهوری‏ عراق پس از مدت‏ها کشمکش، حیدر العبادی، معاون 62 ساله رئیس پارلمان را مأمور تشکیل دولت جدید و تصدی نخست وزیری این کشورکرد.
وی ادامه داد: کشورعراق امروز به‏ شدت نیازمند تشکیل هرچه سریع‏تر دولت در جهت تأمین امنیت و مایحتاج عمومی مردم است، بنابراین نباید اختلافات سیاسی و حزبی مانع این مهم شود.
امام جمعه چهارباغ با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان، ذخایر انقلاب و گنجینه ‏ های به جا مانده از دوران دفاع مقدس و ترجمان ارزش‏های حماسی جنگ تحمیلی هستند.
وی ادامه داد: بیست وششم مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، روزی عزیز و به یادماندنی از روزهای‏ تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور ورود آزادمردان دلاوری است که در راه حفظ و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران، در میدان‏های نبرد حق علیه باطل، شجاعانه افتخار آفریدند و در دوران اسارت خود، با الهام از رهنمودهای حکیمانه‏ی پیر جماران و هدایت‏های مدبرانه مرحوم حجت‏الاسلام سیدعلی‏اکبر ابوترابی، با تحمل شکنجه‏های شدید روحی و جسمی، معنای صبر را عیان ساختند و شجاعت را به جهانیان تفهیم کردند.
امام جمعه چهارباغ افزود: آزادگان، صلابت فولاد را با لطافت روح در هم آمیختند و از این رو آزاده نامیده شده‏ اند که در عین تسلط ظاهری ‏ دشمن بر آن‏ها، هوای نفس و لذات دنیوی بر آن‏ها غلبه نکرده بود، از یاد خدا غافل نشده بودند و اسیر خواهش ‏ های جسم فانی نبودند.
حجت الاسلام محمدی در بخش دیگر خطبه با اشاره به آتش‏سوزی مسجدالاقصی به دست صهیونیست‏ها در 21 اگوست سال 1969 برابر با سی ام مرداد ماه ، یادآور شد: به همین دلیل پیشنهاد ارزنده جمهوری اسلامی ایران دراجلاس سی‏ ام وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی در تهران مبنی بر نامگذاری روز 30 مرداد (21 آگوست) به روز جهانی مسجد به تصویب رسید.
وی گفت : باید در مسیر توسعه فرهنگ و ارزشهای اسلامی برای تکریم و بزرگداشت روز مسجد گام های موثری برداشته شود.ک/3
691/7411/ گ



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن