تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرمانشاه:جنگ غزه چیزی جز خفت برای رژیم صهیونیستی وحامیانش به همراه نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کرمانشاه:جنگ غزه چیزی جز خفت برای رژیم صهیونیستی وحامیانش به همراه نداشت کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جنگ نابرابری که رژیم صهیونیستی در غزه به راه انداخت چیزی جز خفت و زبونی برای آن ها و متحدانش به همراه نداشت و خوی درندگی آن ها را بیش از پیش به دنیا نشان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈمصطفی علماˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به جنگ یک ماهه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه، اظهار داشت: در این جنگ نابرابر صهیونیست ها با تجهیز تمام امکاناتشان به قتل و کشتار و تخریب خانه های مردم ساکن در نوار غزه پرداختند تا بار دیگر خوی درندگی خود را به جهانیان نشان دهند.
وی افزود: از یک سو رژیم صهیونیستی دست به یکی از فجیع ترین جنایات های چند دهه گذشته زد و از سوی دیگر مدعیان حقوق بشر به جای انجام اقدامات جدی برای توقف این کشتارها یا حمایت کردند و یا راه سکوت را در پیش گرفتند تا رژیم غاصب اسراییل راحت تر بتواند به جنایات های خود ادامه دهد.
آیت الله علما ادامه داد: با تمام این اوضاع و احوال، شاهد مقاومت جانانه مردم غزه و حماس در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بودیم تا آن ها و حامیانشان که شیوخ عرب نیز در میانشان وجود دارد، بفهمند مسلمانان فلسطین هرگز سر تسلیم فرود نمی آورند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه پیروز نهایی این جنگ نابرابر مردم غزه هستند، یادآور شد: تنها دستاورد تجاوز رژیم صهیونیستی و حامیانش به غزه سرافکندگی و ذلت و خواری بود و در باتلاقی که خودشان ایجاد کرده اند، گرفتار شدند.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به حوادث رخ داده در عراق اشاره کرد و گفت: گروه های تروریستی که به این کشور نفوذ کرده اند با اقدامات وحشیانه خود و کشتار و قتل عام گروهی مردم به دنبال ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در منطقه هستند اما به یاری خداوند آن ها نیز بساطشان برچیده خواهد شد.
آیت الله علما، گروه های تروریستی نظیر القاعده و داعش را دست پرورده آمریکا دانست و گفت: این کشور با تجهیز و حمایت از این گروه ها به دنبال برهم زدن اتحاد میان مسلمانان و به جان هم انداختن کشورهای اسلامی هستند.
وی در ادامه با اشاره به 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: این عزیزان پس از تحمل سال ها رنج و مشقت و تحمل سخترین فشارهای رژیم بعثی، با افتخار و از طریق مرزهای کرمانشاه به میهن بازگشتند و مورد استقبال باشکوه مردم و هم استانی ها قرار گرفتند.
امام جمعه کرمانشاه همچنین به کودتای آمریکایی - انگلیسی در 28 مرداد ماه 1332 اشاره کرد و گفت: در این کودتای مشترک بار دیگر حکومت دیکتاتوری در ایران حاکم شد و در نتیجه آن بیگانگان همه نوع دخالتی در امور داخلی کشورمان انجام می دادند.
آیت الله علما در پایان روز بزرگداشت علامه مجلسی و روز جهانی مساجد را نیز گرامی داشت.
7458/567



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن