تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات:دولت یازدهم نماینده یک گروه یا جریان خاص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
وزیر اطلاعات:دولت یازدهم نماینده یک گروه یا جریان خاص نیست

وزیر اطلاعات:دولت یازدهم نماینده یک گروه یا جریان خاص نیست
وزیر اطلاعات گفت: دولت یازدهم برخاسته از آرای همه مردم است و رئیس‌جمهور منتخب یک گروه یا جریان خاص یا طیف اصولگرایان، اصلاح‌طلبان یا افراد وابسته به جریان‌های مستقل نیست.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی امروز در یادواره شهدای روستای اندریه که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه برگزار شد، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) جان خود را کف دستشان گرفته‌اند و حاضر هستند هرگونه مخاطره‌ای را برای پاسداشت راه مردم، شهدا، خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بپذیرند.

وی ادامه داد: تمام تلاش وزارت اطلاعات بر این است تا آرامش روحی و امنیت روانی مردم خدشه نبیند و آن‌ها آرامش کامل داشته باشند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز تلاش می‌شود تا امنیت روانی را برای مردم به خوبی تامین کنیم و وضع فعلی کشور که در آن شاهد امنیت پایدار هستیم به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می‌دهند.

علوی افزود: دولت یازدهم برخاسته از آرای همه مردم است و رئیس‌جمهور منتخب یک گروه یا جریان خاص یا طیف اصولگرایان، اصلاح‌طلبان یا افراد وابسته به جریان‌های مستقل نیست و تردید وجود ندارد که همه مردم از همه جریان‌ها به وی رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم، دولت همه مردم است و مجموعه دولت نیز عقیده دارد که باید مهربانی و رافت در کشور توسعه یابد و ما نیز به سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرده‌ایم که به جای پرداختن به خودی‌ها به دشمنان و خنثی‌سازی ترفندهای شوم آن‌ها بپردازند.

علوی تصریح کرد: همه افراد و دوستداران انقلاب از اصولگرا تا اصلاح‌طلب و مستقل جزو یک خانواده هستند و امروز در عرصه سیاسی در کشور فعالیت می‌کنند و ما نیز تا می‌توانیم باید به تقویت بنیه کشور و توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب بپردازیم.

وی گفت: براساس فرموده رهبری باید امروز جذب حداکثری داشته باشیم و دست رد بر سینه دشمنان نظام و معاندان انقلاب اسلامی بزنیم و نیروهای تحت امر وزارت اطلاعات در برهه کنونی بر اساس باورهای غنی خود، این معنا را به مرحله اجرا رسانده‌اند.

وی افزود: در چنین شرایطی، در کشور هم شاهد آرامش و آبادانی و هم عمران و سازندگی خواهیم بود و رسیدن به این مرحله خواست اکید رهبر معظم انقلاب است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: رهبری بارها فرموده‌اند که با تمام وجود از دولت حمایت و آن را تأیید می‌کنند و مقامات بلندپایه دولت نیز در برهه کنونی مورد اعتماد رهبری هستند چرا که دولت یازدهم، وحدت، انسجام، و اتحاد خوبی در کشور برقرار کرده است.

علوی اضافه کرد: تردیدی وجود ندارد که با وحدت و همبستگی، دشمن دچار یأس خواهد شد و دوستان انقلاب امیدوار می‌شوند و این مسئله برای پایدارسازی امنیت در کشور و استقرار بی‌چون و چرای آن بسیار مهم است.

علوی بیان کرد: امروز باید لبخند شادی را بر چهره مبارک امام زمان (عج) و سیمای نورانی رهبری بنشانیم و مردم را شاد کنیم چرا که توجه به این امر، عملی ساختن گفته ارزشمند رسول مکرم اسلام (ص) است که می‌فرمایند خیر هر سرزمینی در امنیت، نشاط، شادابی و شادکامی مردم آن است.

وی گفت: امروز مردم باید آرامش داشته باشند و شاهد لبخندهای شادی بر لب‌های آنها باشیم و در این صورت است که جامعه در جهت رشد و توسعه و بالندگی ایران اسلامی قدم برخواهد داشت.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت یازدهم نوعی آرامش و اطمینان در کشور مستقر شده است، گفت: روزی که فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه کمرنگ شود، بدون شک ماهیت وجودی ما به مخاطره می‌افتد و برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راهکارهای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

علوی ادامه داد: یادواره‌های شهدا، بدون تردید فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ‌ می‌کنند و از آرمان‌های شهدا که در دوران دفاع مقدس از شهرها و روستاهای مختلف کشور به جبهه‌های نبرد اعزام شدند، در این یادواره‌ها حفظ می‌شود.

وی گفت: علما و روحانیون در اعزام جوانان و نوجوانان به جبهه‌های نبرد تأثیر بسیاری داشتند و امروز قدرت برتر در ایران اسلامی نسبت به سایر کشورها، فرهنگ شهادت و جهاد است و از نظر اسلام گرچه موظف هستیم تا جایی که می‌توانیم توان نظامی خود را افزایش دهیم، اما آنچه سبب پیروزی آرمان‌های ما بر سایر قدرت‌ها می‌شود همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

علوی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های مختلف نظامی قدم‌های سرافرازانه‌ای برداشته اما آنچه غربی‌ها و آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی علیه ایران بازداشته، فرهنگ ایثار و شهادت است.

علوی گفت: همین فرهنگ امروز سبب شده است تا عده‌ای جوان و نوجوان در لبنان و فلسطین، اسرائیل را که اسطوره شکست‌ناپذیری تصور می‌شد، شکست دهند و سیلی محکمی بر گونه اسرائیلی‌ها بزنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان اسلام تا زمانی که این فرهنگ در کشور جاری باشد هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، گفت: آنها امروز از حربه به جان هم انداختن مسلمانان و تشکیل گروه‌های افراطی و تکفیری استفاده می‌کنند تا عده‌ای جاهل و نادان را علیه اسلام تحریک کنند و این افراد امروز با آبروی مسلمانان بازی می‌کنند.

به گزارش فارس، علوی ادامه داد: آرامش ایران اسلامی در جهانی که مملو از آتش و خون است، به واسطه جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) پایدار شده است.




1393/5/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن