تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802210645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قصرشیرین: گسترش اسلام و بیداری اسلامی در جهان زنگ خطری برای صهیونیست هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت قصرشیرین: گسترش اسلام و بیداری اسلامی در جهان زنگ خطری برای صهیونیست هاست قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: امروز گسترش اسلام و بیداری اسلامی در جهان بویژه در کشورهای منطقه زنگ خطری برای صهیونیست ها و نابودی آنهاست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد محمودیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به جنایات اخیر و کشتار بی رحمانه مسلمانان غزه بدست صهیونیست ها و مسلمانان سوریه بدست تروریست های داعش افزود: با توجه به هراس آمریکا و اسراییل ملعون از گسترش اسلام در جهان، آنان درصدد تضعیف اسلام هستند.
وی تصریح کرد: ایجاد اختلاف در میان مسلمانان از توطئه ها و نقشه های شوم استکبار است که اینک پشت پرده از فعالیت های تروریست ها در عراق و سوریه حمایت می کنند غافل از اینکه مسلمانان بیدار و هوشیارند و اجازه نمی دهند تا این گرگ صفتان کاری از پیش ببرند.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین با محکوم کردن کشتار مردم بی دفاع، بیگناه، مسلمان و مظلوم غزه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی، از مجامع بین الملی خواست سکوت نکبت بار خود را در مقابل این جنایت ها بشکنند و در مقابل این ظلم آشکار علیه بشریت بایستند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از مرز رسمی خسروی در شهرستان قصرشیرین، گفت: آزادگان نشان افتخار کشور و وارثان بحق خون شهدا هستند که با صبر و استقامت به ما عزت بخشیده و به ایران اسلامی عظمت دادند.
وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز بر این باور بودند که وعده الهی محقق می شود، تاکید کرد: با بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور نام آنها برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه می درخشد.
وی 26 مرداد را روز ماندگاری برای شهرستان قصرشیرین دانست که باید باشکوه تمام گرامی داشته شود، چون سالروز ورود دلیرمردانی از تبار مقاومان و ایثارگران است لذا با اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با این مناسبت، ضمن تجدید خاطره، باید زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را فراهم کرد.
امام جمعه موقت اضافه کرد: برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور باید بمنظور مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن باشد چرا که آزادگان گنجینه های ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند که می توانند الگوهای خوبی برای جوانان نظام اسلامی باشند.
وی همچنین با اشاره به 30 مرداد برابر با 21 آگوست روز جهانی مسجد، یادآور شد: بنا به پیشنهاد سازمان کنفرانس اسلامی روز به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها بنام روز جهانی مسجد نامگذاری شد.
محمودی گفت: در کشورمان از 30 مرداد تا پنجم شهریور بعنوان هفته تکریم و تجلیل مسجد نامگذاری شده است چرا که مساجد بعنوان پایگاه اجتماعی مسلمانان و مکانی برای تشکیل صفوف منسجم نمازگزاران و محل انسجام و وحدت مردم، محسوب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز مساجد نه تنها جایگاه معنوی بلکه مکانی برای فعالیت های اجتماعی مردم در امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند و با توجه به اینکه اولین پایه گذار مسجد در اسلام، پیامبر(ص) بودند لذا مسجد باید همیشه بعنوان نمادی استوار در تمدن اسلامی محفوظ بماند.
وی سپس با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، این روز را به مسلمانان بویژه شیعیان و پیروان ائمه اطهار (ع) تسلیت گفت.
امام جمعه موقت قصرشیرین افزود: در میان ائمه اطهار (ع)، امام صادق (ع) بیشترین کار و مبارزه فرهنگی را داشتند که این اقدامات در حفظ و بقای فرهنگ تشییع چون سدی محکم برابر انحرافات بود.
707/712/567



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن