تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه قم: آمریکا همواره از تفکر تکفیری ها حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه قم: آمریکا همواره از تفکر تکفیری ها حمایت می کند قم ـ ایرنا ـ خطیب جمعه قم گفت: آمریکا هیچگاه بنای مقابله با داعش را نداشته و ندارد و همواره از تفکر تکفیری ها و گروههای امثال داعش حمایت می کند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با ابراز رضایت از روند رو به کمال اوضاع سیاسی در کشور عراق، رفع مشکلات امنیتی و نظامی در این کشور را منوط به رسیدن به شرایط مطلوب سیاسی عنوان کرد و گفت: آمریکا در مانور علیه گروه داعش، نتوانست چهره نفاق خود را از میان بردارد.
وی در ادامه با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ علیه مردم مظلوم غزه از نظر اخلاقی و نظامی شکست خورده است، ابراز امیدواری کرد: رژیم صهیونیستی در مذاکرات با فلسطینی ها از نظر سیاسی نیز شکست بخورد و خواسته ها و شرایط مردم فلسطین محقق شود.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: همانگونه که معظم له فرمودند ما هیچ گاه نباید از هیبت کشورهای بزرگ بهراسیم و همچنان معتقدیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی با بیان اینکه راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از مظلوم و مخالفت با نظام سلطه است، اظهار داشت: امروز مردم احساس تنفر شدیدی از آمریکا داشته و او را در کنار رژیم جنایتکار و آدمکش صهیونیستی می دانند.
حسینی بوشهری همچنین با اشاره به موضوع مذاکرات در بیانات رهبر فرزانه انقلاب، انجام مذاکره با آمریکایی ها را دارای دو ضرر و آسیب دانست و گفت: نخستین ضرر اینکه شاید برخی ملت ها تصور کنند که ایران اسلامی در برابر آمریکایی ها دچار تزلزل شده است، که البته با مواضع قاطع رهبری این احتمال کمرنگ شده است.
وی افزود: دومین ضرر مذاکره با آمریکایی ها، افزایش زیاده خواهی دشمنان و طرح خواسته های دیگر غیر از مساله هسته ای از کشورمان است که مسوولان باید نسبت به این مهم توجه و دقت نظر داشته باشند.
خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود سانحه سقوط هواپیما را به بازماندگان این سانحه تسلیت گفت و گفت: متاسفانه زمانی که برای اعلام جزییات این حادثه اعلام شده است بسیار دور است، در حالی که مسوولان باید اینگونه حوادث را به سرعت ریشه یابی کنند زیرا مراقبت از جان انسان ها بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به ارائه بسته اقتصادی خروج از رکود توسط دولت یازدهم، تصریح کرد: دولت اعلام کرده که در مهار تورم موفق عمل کرده است و این بسیار مهم است که در حال تورم، کشور از حالت رکود خارج شود و این ظرافت خاصی در برنامه ریزی و نیز همراهی مجلس شورای اسلامی را می طلبد. ک/4
8146 / 553



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن