تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکوشید از فضای پرشور جوانی و نوجوانی بهره گیرید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام امام جمعه ارومیه به مناسبت مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان کشور: بکوشید از فضای پرشور جوانی و نوجوانی بهره گیرید خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان کشور عنوان کرد: بکوشید از فضای پرشور جوانی و نوجوانی بهره گیرید و خود را برای آزمون های دشوار در میدان های سخت مهیا سازید.
۱۳۹۳ جمعه ۲۴ مرداد ساعت 12:56



به گزارش پانا به نقل از استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آمزان سراسر کشور پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزان من، سیر در گلستان قرآن و تمسک به بوستان عترت در سایه اقامه و ترویج نماز امری است که می تواند انسان را در پیمودن مسیر الهی شدن بیش از همه چیز یاری رساند. مگر نه اینکه باور داریم قرآن و عترت دو وثیقه رسول مهربانی و رحمت در پیش انسان ها است تا با تمسک بدان دو،‌خود را در راه حق ثابت قدم نگه دارند.

 امروز که در دنیای اسام شاهد ددمنشی های دشمنان قسم خورده ای چون رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم شک نکنید حاصل غافل شدن مسلمانان از قران و عترت است. امروز همین دشمنان با هدف حذف گفتمان اسلام و اسلام خواهی سعی در پاشیدن تخم نفاق در بین پیروان مذاهب مختلف اسلامی هستند که باید هشیار باشیم و به حبل الله تمسک جوییم.

 اما اینک که به یمن نظام مقدس اسلامی در زیر سایه قرآن و عترت گرد هم آمده اید بکوشید از فضای پرشور جوانی و نوجوانی بهره گیرید و خود را برای آزمون های دشوار در میدان های سخت مهیا سازید. ایمان داشته باشید این امر اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه گوشه ای از زندگیتان، عطر دل انگیز انس با قرآن گیرد و در گوشه ای دیگر، نوای عترت طنین انداز شده باشد و نیک می دانید همگان مکلفیم در تقرب و تهذیب نفس و زدودن زنگارهای پستی و زشتی،‌جانمازی بگشاییم و با ترنم نسیم روح بخش نماز،‌نزدیکی به حضرت ربوبیت را شاهد و در سراسر روزهای زندگیمان حس کنیم. در این صورت است که به رمز خلقت که همانا کمال و صورت خدایی یافتن است، دست خواهیم یافت.

 در مسیر پاسداری از ارزش های انسانی و الهی برای یکایک شما عزیزانم آرزوی بهترین ها را دارم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن