تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798433824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکارچیان مشتریان بانک‌ها و صرافی‌ها دستگیر شدند/اعتراف به بیش از 100 فقره سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شکارچیان مشتریان بانک‌ها و صرافی‌ها دستگیر شدند/اعتراف به بیش از 100 فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری گروه بزرگی از سارقان خشن در پایتخت خبر داد که به روشهای مختلف بیش از 100 فقره سرقت را مرتکب شده بودند.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، پس از دریافت اخبار و اطلاعات در خصوص ارتکاب سرقت های خشن از سوی گروهی از مجرمین سابقه دار ، موضوع برای رسیدگی و انجام تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که گروهی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای که تعدادی از آنها به تازگی و با تأمین قرار وثیقه آزاد شده اند، دوباره با تشکیل گروه های سرقت سرقتهای خشن خود را از سر گرفته اند.
 
در ادامه و با بررسی اظهارات شکات و شناسایی تصاویر متهمان از سوی گروهی از مالباختگان و همچنین تصاویر به دست آمده از صحنه های سرقت ، کارآگاهان اقدام به شناسایی شیوه وشگردهای مختلف سرقت ها کردند .   
 
شیوه و شگرد سرقت ها حکایت از آن داشت که متهمان به شیوه و شگردهای مختلف "زاغ زنی و سرقت از مراجعه کنندگان به مراکز تجاری و بانک ها" ، "زورگیری از عابرین با استفاده از انواع موتورسیکلت" و "زورگیری در پوشش مسافرکشی" اقدام به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران و همچنین شهرستانهای حاشیه تهران از جمله شهریار ، سلامشهر ، کرج کرده اند .
 
گروهی از متهمان 9 متهم سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت های خشن بویژه زاغ زنی و خفه کنی - اقدام به شناسایی مالباختگان در داخل صرافی ها ، بانک ها و مراکز تجاری کرده ، آنها را تعقیب و در مکانی خلوت و کم تردد به شیوه خفه کنی اموالشان را مورد سرقت قرار می دادند .

بررسی تصاویر بدست آمده از مراکز تجاری و ... ، یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای به نام امید . ق را نشان می داد که پس از شناسایی افراد مورد نظر ، مشخصات مالباختگان را به سایر همدستان و اعضای گروه اعلام و آنها نیز اقدام به سرقت به شیوه زورگیری و خفه کنی می کردند .
 
شناسایی تعدادی دیگری از مالباختگان نیز نشان داد که گروهی از متهمان در قالب گروه های 2 ، 4 ، 5 ، 6 نفره و با دو یا سه دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت های مقرون به آزار ، کیف قاپی ، گوشی قاپی و گردنبند قاپی کرده و عمده سرقت های خود را مناطق جنوب ، غرب ، مرکز ، شمال و شهرهای اطراف تهران از جمله اسلامشهر ، شهریار و کرج انجام داده اند .
 
شناسایی تصاویر سه عضو دیگر گروه سارقین حکایت از آن داشت که سه متهم 20 ساله به نام های داریوش ، وحید و جاوید ، در پوشش "راننده از مسافر" و با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ اقدام به زورگیری از مسافرین درون شهری کرده و و در یک فقره از سرقت های نیز با رها کردن یک دستگاه خودرو از محل سرقت متواری شده اند . این گروه از سارقین ، عمده سرقت های خود را در مناطق غرب تهران به ویژه در محدوده میدان ازادی ، یافت آباد و همچنین اسلامشهر و شهریار انجام می دادند .
 
با شناسایی تمامی اعضای گروه سارقین و با انجام هماهنگی قضایی با شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، دستگیری تمامی سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سرانجام در سحرگاه 21 مرداد ، طی چند عملیات همزمان در مناطق مختلف شهر تهران ، تمامی متهمان دستگیر و به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .
 
سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به شناسایی متهمان از سوی دهها مالباخته عنوان داشت: "با انتقال متهمان به اداره هجدهم پلیس آگاهی و در همان تحقیقات اولیه ، متهمان که در برابر دلایل و شواهد به دست آمده از صحنه های سرقت چاره ای جز اعتراف نداشتند به بیش از صد فقره سرقت در سطح شهر تهران اعتراف کردند که با توجه به تجمیع پرونده ها در اداره هجدهم ، تعدادی از شکات و مالباختگان پس از حضور در این اداره اقدام به شناسایی دقیق و کامل متهمان کردند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن