تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816441474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور گرفتار رکود تورمی است/ گردشگری انقلابی عملیاتی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سردار نقدی:
کشور گرفتار رکود تورمی است/ گردشگری انقلابی عملیاتی شود
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور گرفتار رکود تورمی هستیم باید راهکاری برای این تورم ارائه شود که بهترین راهکار استفاده بهینه از منابع و انرژی است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی شامگاه چهارشنبه در مجمع بسیج استان مازندران، عمده ترین راهکار از بین بردن تورم را افزایش تولید بدون افزایش هزینه و افزایش مهارت های تولید عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه فلسفه مجمع بسیج استفاده از ظرفیت مردم و بسیج برای پیشبرد انقلاب و حرکت به سمت آرمانهاست، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در کشور مشکلات حل نشده وجود دارد و راه حل این مشکلات رجوع به مردم است همانطور که در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حضور فعال مردم موجب موفقیت کشور شد.
 
وی  با اشاره به اینکه در همه اقشار بسیجی داریم، اظهارداشت: امروز باید در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی از اقشار بسیجی و مردم استفاده شود.
 
سردار نقدی بیان کرد: هدف از مجمع بسیج بیان مسئله نظری و تئوری نیست بلکه هدف، رسیدن به راهکارهای عملی برای پیشبرد انقلاب اسلامی است. باید صورت مسئله را کوچک کرد تا بتوان به راحتی عملیاتی کنیم.
 
این مسئول با بیان اینکه میزان بهره وری و تولید در واحد سطح در کشاورزی مازندران پایین است و برای افزایش آن نیاز به اجرای طرح های جدید است، افزود: توسعه کشاورزی نیاز به راهکارهای عملی و عینی دارد و مردم باید با طرح نو همگام با کشاورز آشنا شوند.
 
نقدی بیان کرد: سازمان صدا و سیما نقش بسزایی در شناسایی مردم از طرح همگام با کشاورز دارند و این سازمان  باید از ظرفیت های بسیج برای معرفی این طرح به مردم استفاده کند.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در عرصه فرهنگی و اقتصادی از سوی دشمن مورد تهدید واقع شده است، اذعان داشت: برای مقابله و جلوگیری از تهاجم فرهنگی و مشکلات اقتصادی دولت باید از حمایت مردم استفاده کند چرا که دولت به تنهایی نمی تواند این مشکلات را برطرف کنند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: برای توسعه کشور باید برنامه ریزی و راهکارهای مختلف ارائه داده شود. کشاورزی در اقتصاد کشور و جهان تاثیر بسیار دارد.
 
بی اطلاعی جامعه از طرح همگام با کشاورز
 
نقدی با بیان اینکه از طرح همگام با کشاورز همه جامعه آگاهی و اطلاع ندارند، گفت: برای افزایش نرخ بهره وری در بخش کشاورزی از ظرفیت دانشگاهها و دانشجویان و همچنین از ظرفیت بسیج دانشجویی و صنایع برای تولید بیشتر در کشور استفاده شود.
 
وی با اشاره به آمار بالای تعداد دانشگاهها در استان گفت: با توجه به تعداد زیاد دانشگاه در استان مازندران باید برای توسعه استان در همه زمینه ها از فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده شود.
 
نقدی به برداشت دوم برنج در استان اشاره کرد و افزود: امکان این برداشت از سالهای قبل از سوی کشاورزان وجود داشته اما بدلیل نداشتن آگاهی لازم  انجام نمی شد و امروز کشاورزان به این امر می پردازند.
 
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و ورود مسافران و گردشگران به استان مازندران، اظهارداشت: با توجه بهره بردن استان مازندران از سرمایه بزرگ دریا و جنگل نباید جوانان جویای کار و بیکار داشته باشد. البته امروز باید نگران استفاده دشمن از این سرمایه های بزرگ برای سوق دادن جوانان به سمت ضعف ایمان باشیم. ما باید از این مواهب برای تقویت جامعه به سمت ایمان تلاش کنیم.
 
سردر نقدی با بیان اینکه در استان مازندران باید به سمت گردشگری تعالی بخش حرکت کنیم گفت:گردشگری تعالی بخش گردشگری است که در آن شکرگزار نعمت های خداوند باشیم. برای بهره وری مناسب از گردشگری باید برنامه ریزی درست ارائه شود.
 
وی با اشاره به اینکه با اجرای درست برنامه گرشگری در سواحل دریا می توان یک برنامه سود آور و درآمدزا ایجاد کرد، افزود: برنامه های فرهنگی و انقلاب در ساحل دریا همراه با پخش فیلم، اذان، قرآن و تصاویر شهدا و عرضه محصولات فرهنگی موجب درآمد زدایی می شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از نصب تابلوهای تبلیغاتی کالاهای مختلف خارجی در مازندران، گفت: متولیان فرهنگی می توانند در محورهای منتهی به این استان با نصب تابلوهایی با محوریت شهدا و زادگاه آنها و همچنین تابلوهای شناسایی امامزاده ها و شخصیت های بزرگ، برنامه های فرهنگی تاثیر گذاری را ایجاد کنند.
 
گردشگری انقلابی عملیاتی شود
 
نقدی تاکید کرد: مسئولان باید برنامه گردشگری انقلابی را در کشور عملیاتی کنند و برای هدایت مناسب از گردشگران تابلوهایی با مضمون آیات خداوند نصب کنند.
 
وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی کارها بسیار است، گفت: ضایعات همه محصولات کشاورزی، دامی و شیلات قابل بهره برداری است و باید برنامه ریزی عملیاتی برای استفاده این ضایعات ارائه شود.
 
وی استفاده از کالاهای داخلی را برای توسعه کشور و استان ضروری عنوان کرد و افزود: باید از ورود کالاهای خارجی به کشور و استان جلوگیری کرد و به مردم آموزش استفاده از کالاهای داخل کشور داده شود. نقش مجمع بسیج و اصناف در نهادینه کردن این فرهنگ بسیار تاثیرگذار است.
 
نقدی ورود سنگ و سرامیک خارجی را نوعی جنایت به کشور اعلام کرد و گفت: اگر از 80 میلیارد دلار واردات 20 میلیارد دلار آن را کم کنیم تمام جوانان بیکار کشور مشغول کار می شوند.



۱۳۹۳/۵/۲۳ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن