تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین هفته فرهنگ رضوی در اردبیل خاتمه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل با تاکید بر الگوگیری؛
سومین هفته فرهنگ رضوی در اردبیل خاتمه یافت
اردبیل – خبرگزاری مهر: سومین دوره هفته فرهنگ رضوی در راستای ترویج فرهنگ غنی سیره امامان و نیز الگوسازی برای جوانان در اردبیل و شهرستانهای پارس آباد، گرمی و خلخال بکار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل بعد از ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه سومین دوره هفته فرهنگ رضوی در نگارخانه خطایی اردبیل گفت: برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و هفته‌های فرهنگ رضوی فرصتی شایسته و مناسب برای الگوسازی در تبعیت از سیره ائمه اطهار (ع) در جامعه است. سید ناصر اسحاقی با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ در استان اردبیل شاهد جریانات متعدد و مبارک فرهنگی هستیم، اضافه کرد: یکی از این برنامه ها برگزاری هفته فرهنگ رضوی در این دیار است. وی با تاکید بر اینکه امام رضا (ع) به عنوان عالم آل محمد (ص) دوستداران بیشماری در داخل و خارج از کشور دارد، متذکر شد: این امام همام امروز به گنجینه با ارزش سرزمین ایران تبدیل شده که همه ما از برکات و شایستگی های وجود آن حضرت استفاده می کنیم. مدیرکل ارشاد اسلامی استان با اشاره به رسالت ملت ایران در قبال امام رضا (ع) تصریح کرد: در ایران یک رسالت و تکلیف الهی برعهده ماست و آن اینکه فرهنگ منور رضوی را فرصت و قدر شناخته و برای گسترش آن در قالب گفتمان عقلانی سعی و تلاشمان را منسجم و متشکل کنیم. وی هدف از برگزاری هفته فرهنگ رضوی اردبیل را انس گرفتن قلبهای مردم مومن ایران با فرهنگ و داشته های ارزشمند رضوی دانست و تاکید کرد: ملتی که شیعه است باید شیوه و سبک زندگی او نیز براساس فرهنگ گرانسنگ تشیع باشد و فرهنگ رضوی در این زمینه نقش مهمی دارد. سومین دوره هفته فرهنگ رضوی از 16 تا 22 مردادماه جاری، به بهانه ابراز علاقمندی مردم ولایی استان اردبیل به  حضرت ثامن الححج علی ابن موسی الرضا (ع) در اردبیل و شهرستانهای پارس آباد، گرمی و خلخال برگزار شد.


۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۱۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن