تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر تعاون: دولت برای انجام مطلوب وظایفش به آرامش نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر تعاون: دولت برای انجام مطلوب وظایفش به آرامش نیاز دارد یزد - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید شرایطی فراهم کرد تا دولت در کمال آرامش وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد.


به گزارش ایرنا، ˈعلی ربیعیˈ عصر پنجشنبه در نشست کار گروه تخصصی اشتغال استان یزد افزود: نخستین هدیه دولت تدبیر و امید پس از شروع بکار، کاستن نگرانی های مردم بود.
وی اظهار کرد: اگر منصفانه نگاه کنیم دولت حرکت خوبی را برای مهار تورم آغاز کرد و امید واریم این روند ادامه یابد.
این مسوول به شرایطی که دولت یازدهم در آغاز کار با آن رو برو بود اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در جبهه خارجی با کسانی که روزی شعار سرنگونی نظام را سر می دادند مبارزه کرد.
ربیعی به سیاست های رفاهی دولت برای کاهش فقر و بیکاری بصورت هدفمند اشاره کرد و گفت: هفت میلیون و 500 هزار نفر در مرحله دوم توزیع سبد کالا دریافت کردند و با انجام مطالعه این رقم به 12تا 13میلیون نفر خواهد رسید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه دولت یازدهم در ماههای نخست شروع کار برای تامین مبلغ یارانه ها شرایط سختی داشت، افزود: راهبرد دولت کنترل و مهار تورم بود در غیر این صورت تولید ملی ارزش خود را از دست می داد.
این مسوول حفظ فرصت های شغلی موجود و ایجاد اشتغال جدید برای رونق فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری را در کشور تشریح کرد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران به رونق اقتصادی کمک می کند و نباید اجازه دهیم که پیمانکار کارآفرین در زندان باشد.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در گروه مشاوران اقتصادی دولت طرح مشترکی تهیه شد و به تصویب شورای اشتغال هم رسید و برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی، 900 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.
ربیعی ادامه داد: با اتخاذ تدابیر یکصد هزار فرصت شغلی در بخش آب و کشاورزی و سایر بخشها پیش بینی شده که نیمی از آن به حفظ فرصت های شغلی موجود اختصاص دارد و بقیه مربوط به ایجاد شغل برای جویندگان کار است.
وی یادآور شد: در بخش اشتغال تحرک خوبی انجام و در حمایت از تولید، بهبود فضای کسب و کار نیز تصمیاتی گرفته شده است.
در نشست کار گروه تخصصی استان یزد تعدادی از مدیران دیدگاه های خود را بیان کردند.
علی ربیعی عصر چهارشنبه پس از ورود به فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد همراه استاندار و شماری از مسوولان این استان عازم شهر بافق و عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی در این شهر آغاز شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سپس در جمع مسوولان محلی، نمایندگان کارگری بافق حضور یافت و ضمن بازدید از معدن سنگ آهن بافق با تعدادی از کارگران این معدن گفت و گو کرد.
ربیعی روز پنجشنبه نیز با حضور در آرامگاه شهید صدوقی و قرائت فاتحه یاد سومین شهید محراب را گرامی داشت وسپس با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کرد.
حضور بر مزار آیت الله خاتمی، نثار گل و قرائت فاتحه، افتتاح مرکز سالمندان اردکان، بازدید از مرکز ژنتیک جنوب شرق (میبد) و پارک علم و فناوری یزد ، بازدید از کارخانه یزد باف، شرکت در نشست کار گروه تخصصی اشتغال و نشست داخلی شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ازدیگر برنامه های وی در یزد بود. ک3
2047/616



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن