تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تصویر از زنان مسیحی که برای فروش می برند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اولین تصویر از زنان مسیحی که برای فروش می برند


گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود بازاری را در استان نینوا برای فروش زنان مسیحی اختصاص داده است و این افراد را پس از ربودن و به اسارت گرفتن به عنوان کنیز می فروشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر در روزهای گذشته بیانیه های جهاد نکاح در مناطق تحت سلطه گروه تروریستی داعش منتشر شده ودر آن از اهالی منطقه خواسته شده تا زنان خود را برای جهاد نکاح در اختیار اعضای این گروه قرار دهند.
بیانیه جهاد نکاح داعش
اما گروه تروریستی داعش به این هم بسنده نکرده  و  در ادامه اقدامات کثیف  خود اعلام کرده که اقلیتهای عراق را بعنوان دارایی خود محسوب کرده و با قتل عام همسران این افراد زنان آنها را به اسارت گرفته است. در جدیدترین تصاویر منتشر شده در میان کاربران و شبکه های اجتماعی، عکسی از زنان مسیحی که در خیابان های عراق توسط تروریست های داعش منتقل میشوند منتشر شده است.
فروش, زنان, مسیحی
با توجه به روش کثیف این گروه که برای انتشار اخبار خود در اینترنت و فضای مجازی، برنامه های خاصی دارند و البته  از حمایت برخی شبکه های اجتماعی مانند تویتر ، فیس بوک و یوتیوب نیز برخوردارند، انتساب حقیقت این تصاویر به داعش چندان دور از ذهن نخواهد بود اما  با وجود نظرات برخی سایتها و کاربران، هنوز اخبار مستندی از مکان و موقعیت این تصویر در دست نیست.


پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن