تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804306650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ازدواج با محارم تا ۷ زن داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از ازدواج با محارم تا ۷ زن داعش


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۲ مرداد ۱۳۹۳/ "آزاده نامداری" بدون حلقه ازدواج/ تصاویری دلخراش از اجساد قربانیان ابولا/ خفاشی که به دست بسیج شکار شد/ دیواری که ۲۸ سال مردم را می‌کشت/ غول پیکرترین کرم خاکی دنیا . . . ازدواج با محارم اشکال ندارد!  یکی از تفاوت های اصلی بهائیت با اسلام در مساله ازدواج است. این فرقه در امر ازدواج آموزه هایی کاملاً مغایر با تعالیم اسلام دارد، مانند: ازدواج اجباری زن و مرد پس از مرگ یکی از زوجین ظرف ۹۰ تا ۹۵ روز، تجویز زنای محصنه و سپردن ناموس به دیگری جهت باردار شدن (در صورتی که خود چنین استعدادی نداشته باشد)، ازدواج با محارم  و… نمونه ای از این آموزه هاست. بسیاری از رفتارهایی که در مورد امور جنسی و اخلاقی در بهائیت تشریع شده، نه تنها مخالف با دین اسلام است بلکه مخالف با شأن انسانی می باشد.  ازدواج از نظر بهائیت در فرقه بهائیت ازدواج امری واجب است، تا بدینوسیله نسل باقی بماند و فقط باید با شخصی که بهائی است صورت گیرد.
در این فرقه ساختگی، عقد ازدواج با حضور شهود صورت می گیرد و مبلغ مهریه برای زن شهری، ۹۵ مثقال طلا و برای زن روستایی ۹۵ مثقال نقره است و باید در همان مجلس پرداخت شود.
ازدواج در بابیه و بهائیه با رضایت زوجین است، و ولی و وکیل نقشی ندارند. صیغة عقد آنان چنین نیز است: «اننی انا الله رب السموات و الارض رب کل شیء رب ما یری و ما لا یری رب العالمین.» حداقل مهریه در این آیین، ۱۹ مثقال طلا و حداکثر ۹۵ مثقال است، و بالا و پایین تر از این مقدار نکاح را باطل می کند. در بهائیت سن مخصوص برای ازدواج دخترها رسیدن به سن یازده سال است و گرچه ازدواج با رضایت طرفین حاصل می شود اما دختر در اصل ازدواج مجبور بوده و او اختیاری ندارد که از آن سرباز بزند. بیشتر . . .   "آزاده نامداری" بدون حلقه ازدواج
"آزاده نامداری" بدون حلقه ازدواج
اعلام خبر طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری، از زبان خود آزاده که در مصاحبه‌ای رسماً از جدایی و پایان زندگی مشترکش سخن گفته بود، روزهای اخیر به یکی از پربازدید‌ترین و پر بحث ترین خبرهای روی وب تبدیل شده است. تصویر وی را بدون حلقه ازدواج در هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که دیشب برگزار شد می‌بینید. بیشتر . . .   تصاویری دلخراش از اجساد قربانیان ابولا
تصاویری دلخراش از اجساد قربانیان ابولا
 کارشناسان از وقوع فاجعه انسانی در کشورهای آفریقایی غربی به لحاظ بیماری ابولا خبر داده‌اند. گفتنی است، اجساد قربانیان بیماری ابولا در خیابان‌های گینه بویژه در پایتخت این کشور به نام کوناکری با جمعیت 7.1 دهم میلیون نفر دیده می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان بویژه سازمان بهداشت جهانی در تلاش است تا از داروی اولیه مبارزه با ابولا به صورت آزمایشی و تجربی بر روی بیماران استفاده نماید.
بر اساس ادعای متخصصان بهداشتی بیماری ابولا مرگبارترین بیماری عفونی در جهان است و باعث خونریزی از چشم، دهان، گوش و سایر اعضای بدن و درنهایت نارسایی کلیه و مرگ می‌شود. پزشکان موج جدید حمله‌ی بیماری ابولا را بسیار شدیدتر از اولین دوره حمله‌ی این بیماری به سال 1976 در کشور گینه دانسته‌اند. پلیس کشورهای آفریقایی در حال حاضر مشغول جمع‌آوری اجساد و افراد در حال مرگ در اثر این بیماری از سطح خیابان‌ها است. در حال حاضر عدم استفاده از آب آشامیدنی سالم باعث اپیدمی شدن این بیماری در آفریقا شده است. بیشتر . . .   خفاشی که به دست بسیج شکار شد
خفاشی که به دست بسیج شکار شد
او پیش از آنکه خفاش‌ شب‌های تهران شود یک بار هم برای آدم‌ربایی و آزار زنان دستگیر شده بود اما پیش از انجام محاکمه توانسته بود فرار کند. در سال 1371، او با همدستی جوانی به نام «علی کریمی» که او را اغفال کرده بود، زنان را سوار می‌کردند و  پس از دزدی اموال و جواهراتشان رها می‌کردند. به این شیوه که کریمی با پوششی زنانه روی صندلی عقب می‌نشست و اعتماد مسافران را جلب می‌کرد. اما پس از آنکه یکی از دختران مشخصات خودروی سارقان را به نیروی انتظامی داد عرصه بر آن‌ها تنگ شد. ظهر یکی از روزهای پاییز همان سال، خودرو از سوی نیروهای انتظامی در منطقه شهر زیبا شناسایی شد. ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و پس از چند تیراندازی که به زخمی شدن ستار نادری و البته مرگ یک عابر پیاده انجامید، سرنشینان خودرو را دستگیر کردند. او پس از دستگیری موفق به فرار شد، هرچند علی کریمی طبق جرایمش به مجازات اعدام محکوم شد.  سرانجام زنجیره آدم‌کشی‌های خفاش شب با افتادن در دام بسیجیان پایگاه مقاومت شهید نظری در غرب تهران، قطع شد. شب پنجشنبه نوزدهم تیر 1376 بود که بسیجیان منطقه عملیاتی پونک در گشت شبانه خود متوجه مردی شدند که به‌تنهایی در بوستان شهری پونک دراز کشیده بود. وقتی از او پرسیدند که این موقع شب در بوستان چه می‌کند پاسخ داد: «خانه‌ام در سه راه آذری است. برای خرید از فروشگاه شهروند آمده بودم که حالم خراب شد. به خانه یکی از دوستانم که در پونک همین نزدیکی‌ها است رفتم که شب را در آنجا بمانم اما کسی در خانه نبود و ناچار شدم به این بوستان بیایم و استراحت کنم.» او خود را جبار رحمتی و اهل مشهد معرفی کرده بود. پس از تذکر نیروهای بسیج بوستان را ترک کرد.  اما پس ازگذشت دو ساعت، نیروهای بسیج مرد را دوباره در همان حوالی پیدا کردند. وقتی از او پرسیدند که هنوز اینجایی و چه کار می‌کنی، پاسخ داد که «برگشتم به خانه دوستم بروم.» بسیجی‌ها از او خواستند که خانه دوستش را نشان دهد. بعد از اینکه چند دقیقه‌ای آن‌ها را معطل کرد و در خیابان‌ها گرداند، نیروها پس بردند که دوستی در کار نیست. بلافاصله او را به پایگاه بسیج منتقل کردند. پس از بازجویی و تفتیش بدنی مرد ناشناس یک دسته کلید و سوییچ خودرو در جیبش پیدا کردند. پس از گشت در منطقه خودروی سفیدی را پیدا کردند که به کلید جیب مرد می‌خورد. خودرویی که سرقتی بود. با این حال نیروهای بسیج از جریانات اخیر باخبر نبودند. نیروی انتظامی اطلاعی به آن‌ها نداده بود. نیروهای بسیج پس از چند روز از تحویل خفاش شب و اعلام هویت اصلی او تازه دریافته بودند که چه تبهکار خطرناکی را دستگیر کرده‌اند. بیشتر . . .   دیواری که ۲۸ سال مردم را می‌کشت
دیوار برلین که ۲۸ سال مردم را می‌کشت
۵۳ سال پیش در بامداد یک‌شنبه سیزدهم آگوست ۱۹۶۱، نیروهای نظامی آلمان شرقی خیابان‌های منتهی به نقاط مرزی را محاصره کردند و کارگران ساختمانی آغاز به ساختن دیواری کردند که امروز یکی از اجزاء مهم و نمادین تاریخ معاصر آلمان و اروپاست. این سازه که ۲ متر ارتفاع داشت، ارتباط بین بخش شرقی و غربی شهر برلین را کاملا قطع کرد و به تدریج «دیوار برلین» نام گرفت.
ساخت دیوار برلین چنان پرشتاب و سختگیرانه انجام شد، که بسیاری از کسانی که بستگان و نزدیکان‌شان در بخش غربی بودند، برای همیشه از دیدار با آنها محروم شدند و ۲۸ سال بسیاری زنان از شوهران، والدین از فرزندان و برادران از خواهران دور افتادند و بسیاری حتی آنقدر زنده نماندند که فرو ریختن دیواری که وسط یک شهر سر بر آورده بود را ببینند.
کشته‌ها، زخمی‌ها، عجایب
دیوار برلین ۱۵۵ کیلومتر طول داشت که ۴۵ کیلومتر آن از وسط شهر می‌گذشت. ۱۹۲ گذرگاهی که پیش از این راه عبور و مرور برلین شرقی و غربی بودند، و ۹۷ خیابان شهری برلین که در جهت شرقی غربی قرار داشتند، و همچنین ۹۵ مسیر بین شهری بسته شدند. خطوط راه‌آهن، مترو، تلفن و همه راه‌های ارتباطی قطع شد. هر چه می‌گذشت این دیوار پیشرفته‌تر می‌شد. تا پایان سال ۱۹۶۱، دیوار برلین به سیم‌خاردار الکتریسیته‌دار مجهز شد و برج‌های مراقبت مسلح برای حفاظت و کنترل عبور و مرور ساخته شد. بر اساس یک گزارش رسمی منتشر شده از سوی دولت آلمان، در طول ۲۸ سال اقتدار دیوار برلین، ۱۲۵ نفر در پای آن کشته و ۲۰۰ نفر به شدت مجروح شدند. اولین قربانی فرار از دیوار، جوانی ۲۴ ساله بود که در ۲۸ آگوست ۱۹۶۱ (۶ شهریور ۱۳۴۰) می‌خواست به برلین غربی فرار کند. ۳۲ نفر از قربانیان بدون قصد فرار کشته شده‌اند. ۸ نگهبان و ۸ زن نیز در میان کشتگان دیوار برلین بوده‌اند و ۸۰ درصد کشته شدگان زیر ۳۰ سال داشته‌اند.
با این حال در فاصله سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۸۹ نزدیک به ۵ هزار نفر توانستند از برلین شرقی به بخش غربی آن فرار کنند. در چهارم و پنجم اکتبر ۱۹۶۴ در عملیاتی منحصر به فرد، ۵۷ نفر موفق شدند با کندن تونلی به طول ۱۴۵ متر به برلین غربی بروند. این رخداد در سال ۲۰۰۱ دستمایه ساخت فیلمی به نام «تونل» به کارگردانی رولاند ریشتر و با حضور سباستین کخ شد. در یک اقدام عجیب دیگر، دو برادر توانستند بال‌های بسیار سبکی به دست‌های خود ببندند و به سمت آلمان غربی پرواز کنند. بیشتر . . .   7 زن خطرناک داعش را بشناسید  گروه تروریستی داعش را با جنگ سوریه شناخت و پس از آن شاهد فتواهای افراطی و جنایات بسیار بود اما حضور زنان در این گروهک تروریستی پررنگ و موثر بود و برخی از این زنان در امور مهم گروهک شرکت داشتند که 7 تن از آنها به ترتیب زیر هستند:
 ام مقداد: به امیره داعش معروف و مسئول تجهیز دختران و زنان استان الانبار عراق بود وی سعودی تبار و 45 ساله است با تلاش نیروهای امنیتی در ماه ژوئن گذشته بازداست شد.
ام مهاجر: مسئول گردان «خنساء» در رقه سوریه متشکل از 60 زن است وی تونسی تبار است و با همسرش از عراق به سوریه آمده و دخترانش را به ازدواج رماندهان داعش درآورده است. این گردان به استفاده از روبنده های سیاه و حمل اسلحه کشتار معروف است از شروط پیوستن به این گردان است که فرد مجرد باشد و سنش مابین 18 تا 25 سال باشد.
 معیض القحطانی: وی اولین زن سعودی بود که به داعش پیوست و به برادرش در این گروهک ملحق شد و لقب "اخت جلیبیب" را برای خود انتخاب کرد وی در مورد علت پیوستن خود به داعش و ترک همسر و فرزندان خود گفته است که می‌خواسته مردان را خجالت زده کند و حتی قصدعملیات انتحاری دارد تا بدین وسیله اولین انتخاری زن داعش نیز باشد .
ام لیث: وی یک مهاجر انگلیسی تبار است و از زنان غربی خواسته مانند وی به داعش ملحق شوند و به آنچه در جهان در مورد "جهاد نگاح" گفته میشود توجه نکنند و تلاش کنند همسر شهدا – به تعبیر وی- شوند.
ام حارثه: وی دوست "ام لیث" و عضو گردان خنسا است و به انتشار پیروزیهای داعش و سرهای بریده شده سربازان سوری در عید فطر مشهور است.
دوقلوی انگلیسی: سلمی و زهره دو دختر انگلیسی تبار هستند که اصلیت سومالیای دارند آنها ماه گذشته به داعش پیوستند و به قول خودشان با رزمندگان داعش ازدواج کردند یکی از آنها اسم ام جعفر را برای خود انتخاب کرده است و گفته اند که هیچوقت به انگلیس بازنمیگردند و از لقب "دوقلوهای تروریست" خرسندند. بیشتر . . .   غول پیکرترین کرم خاکی دنیا
غول پیکرترین کرم خاکی دنیا
در جنوب شرقی استرالیا کرم خاکی پیدا شده است که حدود ۷۸٫۵ سانتیمتر طول و ۲٫۵ سانتیمتر ضخامت دارد. این نوع از کرم های خاکی غول پیکر را با نام Gippsland میشناسند و طول آنها می تواند حتی تا ۲ متر هم برسد.این نوع کرم ها در عمق ۳ تا ۵ متر زیر خاک زندگی می کنند و تنها هنگامی از خاک بیرون می آیند که بارندگی های شدید آنها را در خطر قرار دهد.آنها سالانه یک بار تخم گذاری می کنند و بچه هایشان هم زیاد کوچک نیستند و طولشان به ۱۷ سانتیمتر میرسد. البته حدود ۵ سال طول می کشد تا این نوع کرم خاکی به حداکثر طول خود برسد. بیشتر . . .


پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن