تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت ‎نام سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان جنوبی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ثبت ‎نام سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان جنوبی آغاز شد بیرجند - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان در استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام ˈمحمد طاهر گرایلیˈ، با اشاره به آغاز ثبت‎نام سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان گفت: این مسابقات در رشته‎های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در دو مقطع شکوفه‎ها و بزرگسالان برگزار می‎شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت‎نام این آزمون از طریق سایت قرآن انجام می شود و تا پایان شهریو ر ماه امسال ادامه دارد، افزود: مسابقات قرآن کریم در دو رده سنی شکوفه ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16 سال) در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات قرآن در مرحله شهرستان در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، ابتهال، مفاهیم، مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند تا پایان شهریور به ادارات اوقاف و یا سایت مسابقات قرآن به آدرس quraniran.ir برای ثبت نام مراجعه کنند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در جامعه ای که قرآن به عنوان محور یک مسابقه و رقابت برگزیده می شود بی شک چه افراد شرکت کننده و ناظر بر این رقابت خواسته و ناخواسته در مسیری قرار می گیرند که فرهنگ سازی قرآنی نام دارد.
وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم دیر زمانی است که به عنوان یک رسالت مهم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بر عهده سازمان اوقاف نهاده شده و همه ساله این دوره مسابقات با شکوه تر از گذشته و با استقبال مطلوب شرکت کنندگان برگزار می شود و امسال نیز با جدیت تمام تری نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ایجاد زمینه انس نسل جوان و نوجوان با آموزه های قرآنی و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه را از اهداف برگزاری مسابقات عنوان و گفت: قرآن برترین کتاب الهی و چراغ هدایت بشریت است و جامعه قرآنی قدم گذاشتن در راه قرآن را یک فریضه الهی می دانند.
حجت الاسلام گرایلی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه های قرآنی تأثیرات مهمی بین جامعه برجا می گذارد، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ای همگانی است چرا که قرآن و برنامه های آن باید در زندگی همه جاری باشد.
وی تنها راه مبارزه با بی عدالتی، ظلم و تبعیض های اجتماعی را تمسک به قرآن و آموزه های آن دانست و یادآور شد: در هر عرصه ای اگر مسابقه و رقابت نباشد این محک زدن میسر نمی شود و زمینه ارتقای سطح علمی و دینی شرکت کنندگان به وجود نمی آید.665



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 604]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن