تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علمای شیعه و سنی خراسان شمالی جنایات تکفیری ها را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: علمای شیعه و سنی خراسان شمالی جنایات تکفیری ها را محکوم کردند بجنورد - ایرنا - علمای شیعه و اهل سنت خراسان شمالی در پایان همایش ˈجهان اسلام، مکر تکفیر و راه های برون رفت از آنˈ با صدور بیانیه ای اقدامات وحشیانه گروه تروریستی داعش در قتل و عام مردم بی گناه عراق و ترویج موج وحشت و ارعاب را محکوم کردند.


به گزارش ایرنا، صادر کنندگان این بیانیه که نسخه ای از آن پنجشنبه به ایرنای خراسان شمالی نمابر شده، دولت و ملت عراق را به حفظ بیشتر وحدت و همدلی با هدایت علما و رهنمودهای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی فراخوانده اند.
در این بیانیه با ابراز تاثر از وقایع خسارت بار انسانی و فجایع ناشی از سیاست های استکبار بویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب در سرزمین های اسلامی بویژه عراق و سوریه توسط گروهک تروریستی و تکفیری ˈداعشˈ، این اعمال مغایر با باورهای اسلام و فتنه ای از سوی استکبار جهانی برای مخدوش کردن چهره اسلام خوانده شده است.
علمای شیعه و سنی خراسان شمالی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که دشمن اصلی مسلمین را استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمردند، نوشته اند: هر مرد و زن مسلمان که جنایات گروهک تکفیری برای او آشکار است باید ضمن هوشیاری و پرهیز از اختلاف افکنی، وحدت در برابر حیله های کفر جهانی را حفظ کند.
همایش علمای شیعه و سنی خراسان شمالی با عنوان ˈجهان اسلام، مکر تکفیر و راه های برون رفت از آنˈ دیروز با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در شهر بجنورد، مرکز این استان برگزار شد.
10 درصد از جمعیت 867 هزار نفری استان خراسان شمالی را ترکمن های سنی مذهب تشکیل می دهند. ک/1
623/626



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن