تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798598971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درد و دل های جوانان اصلاح طلب با نماینده ولی فقیه در کردستان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درد و دل های جوانان اصلاح طلب با نماینده ولی فقیه در کردستان +عکس سنندج - ایرنا- جمعی از جوانان اصلاح طلب استان کردستان شامگاه چهارشنبه در دیداری دوستانه با نماینده ولی فقیه در کردستان، درد و دل های خود را با وی در میان گذاشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این جمع 11 نفره در دیدار با حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، به مسایل و مشکلات بوجود آمده در سال های گذشته برای خود و همفکرانشان پرداختند و اعلام کردند به دلیل خط مشی و فکر اصلاح طلبی از دایره خودی خارجشان کرده اند.
کوروش قادری در این دیدار با قدردانی از نماینده ولی فقیه در کردستان به دلیل حمایت از جوانان استان، گفت: تقویت و کارآمدی نظام در راس گفتمان اصلاح طلبی قرار دارد و اصلاح طلبان کرد هیچگاه تجزیه طلب نبوده و نیستند و نخواهند بود.
وی هدف اصلاح طلبان را کارآمد کردن و تقویت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: اصلاح طلبان راه حل گفت و گو و اقناع را در تمام زمینه ها بر هر راه دیگری ترجیح می دهند.
وی اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت اصلاح طلبان کرد دانست و گفت: ما در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حماسه سیاسی در کردستان با مشارکت 72 درصدی مردم را رقم زدیم.
وی به مسایل و مشکلات استان از جمله اعتیاد، طلاق و بیکاری نیز اشاره کرد و خواستار تلاش جدی در راستای رفع این مشکلات شد.
این جوان اصلاح طلب کردستانی به طرد فعالان سیاسی و اجتماعی در سال های گذشته در استان و سر کار آمدن برخی افراد فرصت طلب نیز اشاره کرد و گفت: این حذف ها به دلیل نگاه های سلیقه ای انجام شده است.
قادری با قدردانی از تامین امنیت در استان کردستان، گفت: وقتی تحولات منطقه و ناامنی کشورهای همسایه را می بینیم قدردان و شاکر این امنیت هستیم.
وی تاکید کرد همه اصلاح طلبان کرد دل در گرو نظام دارند و می خواهند به عنوان مشاورینی امین در خدمت دفتر نماینده ولی فقیه در استان باشند.
سید فواد حسینی نیز در ادامه این دیدار به تهمت ها و افتراهای برخی از مسوولان گذشته استان به مجموعه اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: تمام این تهمت ها، غلط و ناشی از نگاه سلیقه ای آنان است چون همه اصلاح طلبان دل در گرو نظام و رهبری دارند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی استان کردستان در گذشته از پذیرش جمع اصلاح طلبان پرهیز می کرد، افزود: حتی اجازه کوچکترین اظهار نظر را به ما نمی دادند.
وی با اشاره به اینکه جریانات فکری زیادی در استان کردستان وجود دارد و مسایل و مشکلات استان نیز زیاد است، افزود: معاندین نظام هم در صدد انحراف فکری و ذهنی نسل جوان ما هستند و با اعمال سلیقه برخی افراد می خواهند جوانان کردستانی را از صحنه دور کنند.
حسینی دیدگاه امنیتی و محدود در سال های گذشته در کردستان را موجب دور کردن جوانان از فضای سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: برچسب هایی به جوانان اصلاح طلب می زدند در حالیکه ما خود را مدعی دفاع از نظام و انقلاب می دانیم و این برچسب ها را قبول نداریم.
وی به خلق حماسه سیاسی در کشور و مشارکت 72 درصدی کردستانی ها در انتخابات اشاره کرد و افزود: اکنون فضای امیدواری در استان و کشور بوجود آمده و به آینده خوشبین هستیم.
هیرش رضایی نیز در این دیدار با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و داعش در عراق و سوریه، گفت: اصلاح طلبان خواستار تغییر در روش ها و اصلاح امور هستند و تجزیه طلب و برانداز نیستند.
وی با اشاره به تقدیم پنج هزار و 400 شهید در استان کردستان در دوران دفاع مقدس، گفت: اکنون نیز درهای شهادت در کردستان باز است و ما هر روز شهید تقدیم این سرزمین می کنیم.
وی بر معرفی کردن شهدای استان نیز تاکید کرد و گفت: نباید تنها روی چند شهید شاخص مانور داد چرا که کردستان سرزمین شهدا است و همه شهدا باید معرفی شوند.
رضایی به مشکلات برخی از دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و خواستار رفع این مشکلات در حوزه های آموزش و پرورش شد.
شهریار رحیمی دیگر جوان اصلاح طلب نیز در این دیدار به نقش سازمان های مردم نهاد در ایجاد نشاط و امید و افزایش سطح آگاهی مردم اشاره کرد و گفت: 381 سازمان مردم نهاد در کردستان فعالیت دارند که از این تعداد 27 سازمان هم به صورت تخصصی در حوزه جوانان کار می کنند.
وی اظهار کرد: دستگاه های متولی امور جوانان برنامه خاصی برای این حوزه ندارند و تنها در حد رفع تکلیف اقدام می کنند.
قاضی زاده دیگر جوان کردستانی هم در این نشست خواستار رفع برخی تبعیض ها در استان شد و گفت: برخی در کردستان ادعا داند که رهبری و نماینده اش تنها به آنها تعلق دارد که این ادعای باطلی است و ما برای رهبر معظم انقلاب و نماینده گرامیش در استان نقش پدر معنوی را قائل هستیم.
وی خواستار تذکری به صدا و سیما در جهت انعکاس اظهار نظر گروه های اصلاح طلبی شد که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.
وی از جوانان کرد اهل سنت به عنوان سرمایه های ملی کشور نام برد و گفت: این سرمایه را باید حفظ کنیم نه از دایره خارج نماییم.
مرادی دیگر جوان اصلاح طلب کردستانی نیز با اشاره به اینکه در سال های گذشته مورد بی مهری قرار گرفتیم، گفت: ما ساختار شکن و تجزیه طلب نستیم و تنها اصلاح طلبیم.
او با اشاره به اینکه امام حسین (ع) نیز برای اصلاح امور دین جدش دست به قیام زد، افزود: هدف ما نیز اصلاح امور به تبعیت از سرور و سالار شهیدان است.
وی از نماینده ولی فقیه در کردستان خواست تیغ تیز نگاه امنیتی و حذف نیروها در شهرستان های استان کردستان را پیگیری کنند و از مسوولان استان بخواهند جوانان به راحتی در چارچوب قانون اساسی و نظام اظهار نظر نمایند.ک/4
7346/533



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن