تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت جزئی از بدنه مردم و مردم پشتیبان دولت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت جزئی از بدنه مردم و مردم پشتیبان دولت هستند گرگان - ایرنا - فرماندار گرگان در جلسه با اعضای کمیته های ستاد هفته دولت شهرستان گفت: دولت جزئی از بدنه مردم و مردم پشتیبان دولت هستند و هفته دولت فرصت تعمیق رابطه دولت و ملت است.


به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی ˈحیدرعلی احمدیˈ در جلسه اعضای کمیته های ستاد هفته دولت شهرستان افزود: در بیش از سه دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مردم از دولتمردان برای پیشبرد اهداف خدمت رسانی حمایت کردند و همواره دولت ها نیز خود را خدمتگزار مردم معرفی می کردند.
وی اضافه کرد: تا جایی که رهبر و بنیانگذار فقید نظام اسلامی سخن درس آموز و تاریخی منبعث از تعالیم اسلامی خود مبنی بر این که اگر به من خدمتگزار بگویید بهتر است تا رهبر بگویید و من خادم شما هستم را بیان فرمودند.
وی ادامه داد: از این رو بود که حضرت با تکیه بر تعالیم نبوی و آموزه های مکتب علوی و پشتیبانی مردم توفیق محو طاغوب و استقرار نظام اسلامی و مقابله با زیادخواهی های استکبار جهانی و تأمین استقلال ملی را نصیب ملت ایران کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این هفته ملت ایران نیز بر حمایت خود از دولتمردان تأکید و آنان را در پیمودن مسیر سخت و طاقت فرسای اداره امور کشور حمایت می نماید.
فرماندار گرگان تصرح کرد: بیان دستاوردهای دولت پیامی دیگر برای بدخواهان کشور دارد و این که ملت در مسیر مقاومت علیه زور و باج خواهی قدرت های بزرگ مصمم است و راه پیشرفت خود را در دل تحریم ها به خوبی خواهد یافت.
فرماندار بندرگز نیز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: حادثه هشتم شهریور سال 60 یکی از حوادثی بود که به واسطه آن دولتمردانی توانا به شهادت رسیدند.
ˈعلی اصغر میرزاییˈ افزود: پس از گذشت بیش از 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم اینک اسلام حقیقی به دنیا معرفی شده است که دشمنان از ترویج آن بیمناک بوده و با بکارگیری ترفندهای مختلف مصمم به تضعیف آن هستند.
وی هفته دولت را یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و با هنر دانست و افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت با محوریت اقدامات نظام جمهوری اسلامی در طول 35 سال گذشته است.
فرماندار بندرگز ادامه داد: امروز تمام سردمداران دنیا به دنبال این هستند تا مردم را از دستاوردهای نظام ناامید کنند.
میرزایی با بیان این که هفته دولت را باید به عنوان سنگرهای نظام مورد استفاده قرار دهیم خاطرنشان کرد: نیاز است با رویکرد وحدت ملی و بیان ارزش های نظام، شعار دولت تدبیر و امید را اجرایی کنیم.
وی تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست ها و اقدامات دولت در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.
فرماندار بندرگز از تشکیل 6 کمیته فنی، اقتصادی، پشتیبانی، تبلیغات، فرهنگی و ارزیابی در ستاد هفته دولت این شهرستان خبرداد و بر تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان با مسئولان کمیته ها تأکید کرد.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
602



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن