تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاردین: آمریکا به دنبال تسریع فرایند تسلیح ارتش عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گاردین: آمریکا به دنبال تسریع فرایند تسلیح ارتش عراق است
کد خبر: ۴۲۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱ - 13 August 2014


 یک مقام رسمی آمریکایی اعلام کرد که پس از انتخاب جانشینی برای نوری المالکی، واشنگتن به دنبال تسریع در فرآیند تسلیح ارتش عراق است.

به گزارش تسنیم به نقل از گاردین؛ یک مقام رسمی آمریکایی اعلام کرد که دولت جدید عراق احتمالا محموله‌های تسلیحات آمریکایی شامل موشک‌ها، تفنگ‌ها و مهمات را سریعتر دریافت خواهد کرد.

بر این اساس مذاکرات داخلی در دولت آمریکا در مورد جزئیات و گستره بسته کمک‌های نظامی به دولت آتی عراق به ریاست حیدر العبادی ادامه دارد.

در همین ارتباط یک مقام رسمی وزارت خارجه آمریکا گفت که دولت "به دنبال این است که در چه مواردی می‌تواند این فرآیند را تسریع بخشد،" وی افزود که این امر تا حدود زیادی به ترکیب دولت جدید عراق دارد.

مذاکرات داخلی دولت آمریکا تا کنون به اتخاذ تصمیم برای حملات هوایی علیه نیروی داعش در حومه اربیل و کوهستان سنجار منجر شد. با این حال احتمال چندانی نیست که در فرصت 30 روزه العبادی برای تشکیل کابینه، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تحویل دادن جنگنده‌های اف 16 محقق شود.

این درحالی است که روز گذشته 130 نیروی ارتش آمریکا در قالب آنچه پنتاگون مأموریت موقت برای ارزیابی گسترده بحران انسانی که هزاران غیرنظامی به دام افتاده در کوهستان سنجار با آن مواجه‌اند وارد عراق شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن