تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815273216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود شرایط نقد و اصلاح مشکلات را حل خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ابتکار در نخستین همایش ملی سازمان های مردم نهاد:
وجود شرایط نقد و اصلاح مشکلات را حل خواهد کرد
رئیس سازمان محیط زیست گفت: اگر شرایط نقد و اصلاح در جامعه وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.


به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در نخستین همایش ملی سازمان های مردم نهاد که بعدازظهر امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد پیرامون ظرفیت محیط زیست کشور برای تشکیل سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: دستور کار محیط زیست استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است البته در گرفتن مجوز و مراحل فعالیت ها مشکلاتی نیز وجود دارد.
 
وی ادامه داد: امیدواریم بیشتر از گذشته شرایط تسهیل شود و فضای جامعه برای پذیرش دیدگاه و تخصصی شدن مباحث در هر حوزه ای وضعیت بهتری داشته باشد.  
 
رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان این که برای نقدها و دیدگاه ها بایستی صبر و تحمل وجود داشته باشد گفت: اگر بخواهیم شرایط نقد و اصلاح را ایجاد کنیم بسیاری از مشکلات ادامه پیدا نخواهد کرد.  
 
وی تاکید کرد: اگر سازمان مردم نهاد نتواند به مسائل مختلف کشور ورود پیدا کند شاهد پیشرفت و اصلاح نخواهیم بود چراکه این سازمان ها اصلی ترین عامل تغییر در روند پیشرفت کشور هستند.
 
ابتکار با بیان این که هم اکنون در هر استان یک اتاق فکر با حضور دانشگاهیان در موضوع محیط زیست تشکیل داده ایم افزود: 4 سازمان دولت، دانشگاه، سازمان های مردم نهاد و صنعت می توانند برای حل مشکلات در سطح مناطق کمک کننده باشند. ما برای توانمندسازی سازمان های مردم نهاد بایستی تلاش کنیم و قطعا دولت به این سازمان یاری رسان خواهد بود.
 
رئیس سازمان محیط زیست استقلال سازمان های مردم نهاد را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بایستی زمینه حضور آن ها در همه عرصه ها و دخالت آنها در مسائل ایجاد شود مسئولان و سازمان ها خود بایستی در این حوزه نقش نظارتی داشته باشند و این سازمان ها را توانمند کنند و زمینه مشارکت مردم در این سازمان ها را فراهم سازند چرا که بایستی از ظرفیت عظیم و بزرگ این سازمان ها در کشور استفاده شود.

انتهای پیام





تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن