تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق 82 درصد از درآمدهاي مالياتي پيش بيني شده در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۴۲ب.ظ)
براي 4 ماه نخست امسال؛ تحقق 82 درصد از درآمدهاي مالياتي پيش بيني شده در آذربايجان غربي مدير کل امور مالياتي استان آذربايجان غربي گفت: از 182 ميليارد و 500 ميليون تومان درآمد پيش بيني براي 4 ماهه نخست امسال 82درصد آن تحقق يافته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ يعقوب مرزعه لي در نشست خبري با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس اين اداره کل برگزار شد افزود: از موديان مالياتي استان براي عملکرد سال 92 بيش از 113هزار اظهار نامه دريافت شده است که مبلغ وصولي از اين اظهارنامه ها نسبت به سال گذشته از 42درصد رشد برخوردار است.
وي افزود: تمامي اظهارنامه ها به صورت الکترونيکي دريافت شده است.
وي ماليات مستقيم دريافت شده در 4 ماه نخست امسال را بيش از 103 ميليارد تومان و ماليات بر ارزش افزوده دريافتي را بيش از 46 ميليارد تومان عنوان کرد که به ترتيب از 27درصد و 93 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.
مديرکل امور مالياتي استان همچنين گفت: مقداري از ماليات بر ارزش افزوده دريافتي به عنوان عوارض به شهرداري ها و دهياري هاي استان پرداخت مي شود که در 4 ماه امسال از 25 ميليارد تومان عوارض دريافتي 16 ميليارد تومان آن به حساب شهرداري اروميه و مابقي آن به ساير شهرداري و دهياري هاي استان واريز شده است.
مرزعه لي درآمد پيش بيني شده براي اداره کل امور مالياتي استان در سال 93 را 477 ميليارد و 900 ميليون تومان عنوان کرد و افزود: از اين ميزان 182 ميليارد و 500 ميليون تومان در 4 ماهه نخست امسال تحقق يافته است.
وي سرانه ماليات براي هر فرد در استان را 150 هزار تومان در سال عنوان کرد و افزود: آذربايجان غربي در سرانه درآمد مالياتي در رده 26 کشور قرار دارد .
مديرکل امور مالياتي استان از برگزاري کلاس هاي آموزشي ماليات بر ارزش افزوده براي بيش از 12 هزار نفر از موديان استان در سال گذشته خبر داد و افزود: که از اين نظر موفق به کسب رتبه اول در کشور شديم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به رتبه هاي شهرستان هاي استان در ميزان پرداخت ماليات در 4 ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: در مالياتهاي مستقيم، اروميه با 67درصد، خوي با 7.2 درصد و مياندوآب با 4درصد و در ماليات بر ارزش افزوده، اروميه با 86 درصد، خوي با 4.5 درصد و تکاب با 2 درصد قرار دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن