تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815067588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجاع اظهار نظرهای کارشناسانه سانحه آنتونف 140 به کمیته بررسی سوانح


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رجاع اظهار نظرهای کارشناسانه سانحه آنتونف 140 به کمیته بررسی سوانح تهران - ایرنا - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ارجاع اظهار نظرهای کارشناسی در خصوص سانحه آنتونف 140 به کمیته بررسی سوانح سازمان خبر داد و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری مسئول اعلام نتایج و بررسی های مقدماتی و کامل سوانح است و هر گونه اظهار نظر خارج از این چارچوب مبنای قانونی ندارد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان افزود: در پی وقوع سانحه هوایی آنتونف 140 برخی اظهار نظرهای ضد و نقیضی از سوی برخی افراد در رسانه ها منتشر می شود که هیچ گونه مبنای قانونی و کارشناسی ندارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هر هواپیمایی که قصد انجام پرواز در فضای کشور داشته باشد باید گواهینامه قابلیت پرواز را بر اساس استانداردها و الزامات ایکائو از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کند.
وی با تاکید بر اینکه تنها مرجع صادر کننده گواهینامه قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری است اظهار داشت: علاوه بر آن شرکت بهره بردار از هواپیماها قبل از پرواز موظف است توسط بخش های فنی، بازرسی های لازم از هواپیما را به عمل آورده و در برگه مخصوص عملیات پرواز ثبت کند.
جهانگیریان یادآور شد: براساس آئین نامه مصوب هیات وزیران ، سازمان هواپیمایی کشوری مسوول برسی سوانح و حوادث هوایی است و هر گونه اظهار نظر در این خصوص باید از سوی کمیته های تعیین شده صورت گیرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: بررسی مطابقت عملیات این پرواز با مجوزهای صادر شده توسط کمیته بررسی انجام خواهد گرفت.
اقتصام(1)1108**1594



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن