تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح: شرایط برای سرمایه گذاری دربخش توسعه باشگاهها فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نژادفلاح: شرایط برای سرمایه گذاری دربخش توسعه باشگاهها فراهم است تهران بزرگ-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: شرایط برای سرمایه گذاری افراد در بخش توسعه باشگاههای ورزشی فراهم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا،محمد حسین نژاد فلاح روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل با ادارات ورزش تابعه 19حوزه و شهرستانهای برگزار شد افزود: توسعه باشگاههای ورزشی باعث روی آوردن مردم به این مکانها و رونق ورزش و استعدادیابی و پرورش ورزشکار می شود.
وی تصریح کرد: بسیاری از کارها در اداره کل ورزش و جوانان برای کارمندان دست و پا گیر است که باید با روش هایی این اقدامات را به حوزه ها و شهرستانها محول کنیم.
وی با بیان اینکه براساس کمیسیون ماده 5 بعضی از کارها به کارشناسان حوزه ها و شهرستان های استان محول می شود گفت: در نظر داریم جلسه ای را هفته آینده در خصوص ماده 5 با تمامی کارشناسان حوزه ها و شهرستانها تشکیل دهیم تا مشکلات و معضلات مختلف استانی دراین زمینه مرتفع شود.
نژاد فلاح تصریح کرد: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان این است تا به روش های تولید فکر، ابلاغ و نظارت بر حوزه ها و شهرستانها در 19منطقه تهران بپردازد.
معاون هماهنگی حوزه ها و شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز فرآیند صدور مجوز در کشور ما برای باشگاههای خصوصی را چندین روز عنوان کرد.
مهران سرپرست گفت: در کشورهایی مانند آلمان فرآیند صدور پروانه برای باشگاههای ورزشی کمتر از 48ساعت زمان می برد.
وی ادامه داد: همه ما دلمان به حال ورزش می سوزد چرا که تمام اتفاقات خوشایند در حوزه ورزش اتفاق می افتد.
رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران نیز در این جلسه به طرح آمایش ورزش در تهران اشاره کرد و گفت: در این طرح پتانسیل و استعدادهای برتر حوزه ها و شهرستانها را بررسی می کنیم .
جعفر زرنگار اظهارداشت: با اجرای این طرح بیشترین استعدادهای ورزشی را در کل استان شناسایی و با نیازسنجی، آموزش های لازم را برگزار خواهیم کرد.
تهرام/7247**1565



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن