تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزارت صنعت و معدن: البرز برای سرمایه گذاری جذاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزارت صنعت و معدن: البرز برای سرمایه گذاری جذاب است کرج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت ، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : استان البرز از بستر مناسب و جذابیت لازم برای سرمایه گذاری برخوردار است.


به گزارش ایرنا،ˈعلی یزدانی ˈ روز چهارشنبه در نشست با استاندار البرز در کرج افزود:
این استان دارای بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، دارویی و هایتک است.
وی ، نزدیکی استان البرز به پایتخت و برخورداری از ویژگی های خاص فرهنگی را از مزیت های اقتصادی در این استان دانست و گفت: استان البرز مشکل جذب سرمایه گذار ندارد.
یزدانی ادامه داد: کثرت جمعیت و استقرارواحدهای صنعتی و صنفی موقعیتی خاصی به البرز بخشیده است.
*** استاندار: طرح آمایش سرزمین البرز در دست مطالعه قرار دارد
سید حمید طهایی استاندار البرز دراین نشست گفت: طرح آمایش سرزمین به ویژه در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در دست مطالعه است.
وی افزود: ما به دنبال استفاده بهینه از منابع انرژی برای توسعه تولید در استان هستیم که سهم به سزایی در اشتغال پایدار استان خواهد داشت.
در این نشست ایرج موفق رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز گفت: مطالعه طرح آمایش صنعت و معدن استان از محل اعتبارات پژوهشی، به کمک جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها در حال انجام است.
وی افزود: اکنون شهرستان اشتهارد با برخورداری از یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور به دلیل نزدیکی به پایتخت مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است و می تواند توسعه یابد.
موفق همچنین پیگیری و ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی در استان را نیز زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در این استان برشمرد.ک/2
691



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن