تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«باید دوباره حمله کنیم»/«آتش بس به شرط نابودی حماس»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «باید دوباره حمله کنیم»/«آتش بس به شرط نابودی حماس»


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، ضمن درخواست برای انحلال جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، طرح صلح پیشنهادی عربستان در دوره کنونی، از هر زمان دیگری کارآمدتر است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روزنامه «هاآرتص»، چاپ سرزمین های اشغالی، در حالی که مذاکرات آتش‌بس میان نمایندگان گروه های مقاومت فلسطینی از جمله «حماس» و «رژیم صهیونیستی» در قاهره، پایتخت مصر، در حال برگزاری است، وزیر امور خارجه این رژیم تهدید کرد باید با حمله‌ای دیگر حماس را شکست داد.

 «آویگدور لیبرمن»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه، امروز، 13 آگوست 2014، گفت، (رژیم) اسرائیل باید حتی به قیمت یک «آتش‌سوزی بزرگ» دیگر، حماس را شکست دهد.   وی افزود: (رژیم) اسرائیل نمی‌تواند از عهده یک جنگ فرسایشی بر‌آید. اگر آتش‌بس کنونی تمام شود، اسرائیل باید ابتکار عمل را به دست بگیرد، حتی اگر این کار به معنای افزایش وسعت درگیری باشد و داستان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برساند.

«لیبرمن»، گفت: در حال حاضر، اجرای طرح عربستان سعودی برای برقراری صلح، مناسب تر و کارآمدتر از قبل است.   وی افزود: این طرح نکات برجسته بسیاری دارد و بهترین طرح موجود برای برقراری صلح با فلسطینی هاست.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد انحلال جنبش حماس، شرط اساسی برای برگزاری هرگونه مذاکرات صلح است. وی همچنین گفت که ما نمی توانیم به ابومازن"رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تکیه کن چرا که وی مشروعیت خود را در سال 2006 از دست داده و باید انتخاباتی جدید در تشکیلات خودگردان برگزار شود.

آتش‌بس 72 ساعته میان حماس و رژیم صهیونیستی رو به پایان است و ساعت 21 روز چهارشنبه به وقت گرینویچ، 1:30 بامداد پنجشنبه به وقت تهران، به پایان می رسد. با این حال، به نظر می رسد مذاکرات تا کنون به پیشرفت چشمگیری دست نیافته باشد.   مقامات تفلسطینی خبر دادند، مصری‌ها پیشنهاد تازه ای برای برقراری آتش‌بس میان حماس و رژیم صهیونیستی ارائه کرده‌اند که شامل کاهش محاصره دریایی و نیز منطقه حائل در مرز سرزمین‌های اشغالی و غزه است.
 


چهار شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن