تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادينيو: مي‌خواهم در هر بازي گل بزنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ادينيو: مي‌خواهم در هر بازي گل بزنم
ادر لوسيانو ادينيو دوباره تاکيد کرد که دوست دارد با پيراهن تيم ملي ايران و زيرنظر کي‌روش کار کند.

ادر لوسيانو، بازيکن تيم تراکتورسازي درباره حضورش در اين تيم، بيان کرد: بازي کردن در اين تيم براي من بسيار مهم است و حضور در اين تيم با تماشاگراني که دارد، برايم اهميت فراواني دارد و از اين انتخاب راضي هستم.

به نقل از ايسنا، وي درباره انگيزه خود در تراکتورسازي، گفت: من کاملا با فراغ بال اين تيم را انتخاب کردم. 5 سال متفاوت را در مس کرمان دنبال کردم. اکنون براي باشگاه متفاوتي و هوادران متفاوتي بازي مي کنم. من به خاطر تماشاگران به اين تيم آمدم. مردم حمايت لازم را از من انجام مي‌دهند و مطمئنم در صورتي که براي اين تيم گلزني هم کنم، اين حمايت‌ها بيشتر خواهد شد.

مهاجم تراکتورسازي درباره اينکه آيا به دنبال آقاي گلي در ليگ برتر ايران است يا خير، بيان کرد: آقاي گلي در ليگ برتر ايران کار بسيار دشواري است. تيم‌هايي از جمله استقلال، پرسپوليس، سپاهان، ذوب آهن و پيکان مهاجمان بسيارخوبي دارند که مي‌خواهند آقاي گل شوند اما من در تراکتور تمامي تلاش خود را انجام مي‌دهم. مي‌خواهم در هر بازي يک گل به کمک هم تيمي‌هايم به ثمر برسانم. در اين صورت در پايان ليگ مي‌توانم با خيال راحت بگويم که آقاي گل رقابت‌ها خواهم بود.

لوسيانو درباره اهداف خود در تراکتورسازي، اظهار کرد: تراکتور 6 يا 7 بازيکن باتجربه دارد و در کنارم بازيکنان خوبي حضور دارند. من مي‌خواهم با تراکتور در جايگاه خوبي قرار بگيرم.

وي درباره رسول خطيبي، سرمربي تراکتورسازي نيز گفت: 20 روز است که در تبريز هستم و واقعاً به اين نتيجه رسيدم که وي مربي بسيار خوبي هست و درک بسيار خوبي از فوتبال دارد.

بازيکن تراکتورسازي درباره اينکه آيا به قهرماني در ليگ برتر فکر مي‌کند يا خير، گفت: من در هر ليگ و جامي و با هرتيمي به دنبال قهرماني هستم. به تمامي تيم‌ها احترام مي گذارم اما مطمئن باشيد تمامي تلاش خود را انجام مي‌دهم تا با اين تيم قهرمان شوم.

ادينيو درباره اينکه آيا قبل از انتخاب تراکتورسازي از تيم ديگري پيشنهادي داشت يا خير، اظهار کرد: من در گذشته در ليگ ايران حضور داشتم و پشنهاداتي از باشگاه‌هاي سپاهان و استقلال داشتم. با مشورتي که در اين زمينه با همسرم که در عين حال مدير برنامه‌هايم نيز است به تبريز آمدم و تراکتور را انتخاب کردم.

وي درباره صحبت‌هايي که در گذشته درباره بازي کردنش در تيم ملي ايران مطرح شد، بيان کرد: به شخصه علاقمندم که در تيم ملي ايران بازي کنم ولي با اين وجود صحبتي يا دعوتي از من براي حضور در تيم ملي صورت نگرفت. کارلوس کي‌روش هم سرمربي بزرگي است و مطمئنم کار کردن در کنار تجربه بزرگي خواهد بود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


چهارشنبه 1393/05/22 14:31تعداد بازدید: 3,110





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن