تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی عربستان: سن قانونی بازیکنان برخی تیم ها رعایت نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا؛ سرمربی عربستان: سن قانونی بازیکنان برخی تیم ها رعایت نشده است همدان- ایرنا- سرمربی تیم زیر14 ساله های کشور عربستان مدعی شد، سن قانونی بازیکنان برخی تیم های فوتبال رعایت نشده و این شرایط قطعا نتیجه را به سود آنها رقم می زند.


به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا ˈ عمرعبدالله بخشوینˈ در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های عربستان و تیمور شرقی افزود: نمی خواهم حذف از مسابقات و شکست مقابل تیمور شرقی را توجیه کنم اما واقعا برخی تیم ها از بازیکنانی با سن و سال بالاتر استفاده کردند و همین مساله در کسب نتایج مطلوب برای آنها تاثیرگذار بود.
وی اظهار کرد: حتی اگر بازیکنی چند ماه بالاتر از سن 14 سال باشد هم می تواند به لحاظ شرایط فیزیک بدنی و جسمانی در نتیجه گیری تیمش موثر باشد و حتی باوجود تلاش کنفدراسیون فوتبال آسیا این حرکت خلاف قوانین فوتبال بازهم در حال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به بازی تیمش مقابل تیمور شرقی گفت: تیمورشرقی با بازی درخشان خود ما را غافلگیر کرد و البته شناختی از این تیم هم نداشتیم اما حالا می فهمم که ژاپن چگونه مقابل این تیم حذف شد.
وی افزود: بازیکنان عربستان تلاش خود را در این بازی ها انجام دادند و برای ما نتیجه مهم نبود بلکه دنبال پشتوانه سازی هستیم و در شش سال آینده با حضور قدرتمند در بازی های المپیک نشان می دهیم که چه آموزشی روی این تیم صورت گرفته است.
عمرعبدالله بیان کرد: همه کشورهای آسیا به دنبال سرمایه گذاری روی سنین پایه هستند و انتظار داریم ضمن رعایت مسایل جوانمردانه از بازیکنانی با سن مجاز استفاده کنند و در این صورت است که می توانیم به تلاش و موفقیت خود افتخار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در این بازی ها دنبال نتیجه نبودیم و فقط خواستیم به آمادگی و تجربه لازم برسیم هر چند باخت های تیم را توجیه نمی کنم و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی بهتر در شش سال دیگر چهره واقعی تیم ما به فوتبال آسیا نشان داده شود.

** سرمربی تیمورشرقی: مصدومیت ها نگران کننده است
سرمربی تیم تیمور شرقی نیز در نشست خبری امروز گفت: خوشحالم که یک برد ارزشمند مقابل تیم عربستان کسب کردیم اما برای ادامه موفقیت مصدومیت ها نگران کننده است.
ˈکیم شین هاوانˈ افزود: ما بدون توجه به جایگاه تیم بزرگسالان کشورمان در آسیا به دنبال موفقیت در رده سنی پایه هستیم و آرام و پیوسته به این مهم دست می یابیم.
وی اضافه کرد: می خواهیم در سازندگی نسل فوتبال خود شروعی موفق را دنبال کنیم تا در آینده پشتوانه بسیار خوبی را برای فوتبال ملی خود داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در بازی با عربستان شانس آوردیم که حریف گل اول بازی را نزد چرا که بازیکنان با به لحاظ روحی حساس هستند و چه بسا این شرایط باعث باخت و حذف ما از مسابقات می شد.
دیدار تیم های تیمور شرقی و عربستان که عصر امروز برگزار شد با برتری دو بر یک تیمور شرقی و حذف عربستان همراه بود.
7520/2624



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن