تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمده ترین دستور کارهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عمده ترین دستور کارهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار تشریح شد
مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار ضمن ارائه گزارش عملکرد معاونت فنی و عمرانی مجموعه مذکور اولویتهای کار بخش مورد اشاره در شهریار را تشریح نمود.
علی کمره‌ای مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به سعی و تلاش مدیریت شهری این منطقه به منظور تأمین رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان شهریار با تکیه بر مؤلفه‌هایی همچون برنامه ریزی مدون، بلند مدت و آینده‌نگر در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهری و ارزیابی مستمر بر اولویت‌های هدفگذاری شده اظهار داشت: در همین ارتباط پروژه‌هایی طراحی شده که در مرحله تحقیقاتی و مطالعاتی قرار دارد که از نمونه‌‌های آن می توان به احداث تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی ، طرح ساختمان ستادی شهرداری شهریار، ساماندهی باغ عالی خان با رویکرد تفریحی – خدماتی، طراحی دو مرکز تجاری در شهرک مریم ، طراحی جاده‌های سلامتی و ایجاد تفرجگاه در حاشیه رودخانه شادچای ، آمفی تئاتر فرهنگسرای ایثار و طراحی زمین فوتبال رزکان وامیریه و بوستان جانبازان ،‌تکمیل و بهسازی رودخانه شادچای و ... اشاره نمود که با جدیت درآینده از سوی مجموعه مدیریت شهری تا حصول اهداف و بهره برداری هر چه مطلوبتر دنبال می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ضرورت ترمیم، بهسازی و بازسازی جاده‌ها ، محورها و خیابان‌های سطح شهر تصریح کرد: در این راستا نیز طرح روکش آسفالت خیابانهای شهید نوروزی، قاضی طباطبائی ، علامه طباطبائی، باند غربی کمربندی عباسپور، بلوار امام خمینی (ره) وائین و زیرگذر قائم ،‌ دور برگردانهای ورودی به فاز یک اندیشه ، زیر گذر خیابان ششم شرقی اندیشه و ... از نمونه مواردی است که با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان محقق شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار در ادامه عنوان کرد: 5هزار و 600 متر مربع عملیات پیاده روسازی در معابر سطح شهر در سه ماهه نخست سال جاری وبا مبلغی بالغ بر 600 میلیون تومان عملیاتی شده و زیرسازی معابر و راهها با حجمی بالغ بر 40 هزار متر مکعب در سطح شهر ومحله‌ها دنبال می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعامل و همفکری شهروندان نخستین عامل موفقیت مدیریت شهری در انجام وظایف محوله به شمار می رود و به فضل الهی با همراهی مؤثر مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهریار مجموعه مدیریت شهری به اهداف موردنظر خویش در جهت دستیابی به شاخصهای ایده آل شهری نائل خواهد شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن