تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802673251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه هلاکت تیم پشتیبانی واعدوا/ داعشهای کوزویی در دام پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: لحظه هلاکت تیم پشتیبانی "واعدوا"/ داعشهای کوزویی در دام پلیس


ابومحمد الرافعی سرکرده لشگر واعدو تروریستی به همراه عناصر این گروه در قلمون به هلاکت رسیدند/ارتش سوریه به مخفیگاه های جبهه النصره حمله کرد/رضوان النموس،سرکرده گروه تروریستی النصره به هلاکت رسید/فیلم کمین موفق ارتش سوریه در القلمون منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور، به هلاکت شماری از تروریست‌ها و سرکردگان آنها منجر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «ابو محمد الرافعی»، سرکرده گروه موسوم به لشکر «واعدوا» به همراه هفت تن از عناصر این گروه تروریستی در عملیات ارتش سوریه در منطقه قلمون به هلاکت رسیدند. به تازگی فیلمی از یکی از کمین‌های موفق ارتش سوریه در منطقه القلمون منتشر شده که علیه یکی از کاروان‌های مشترک «جبهه النصره» و «جبهه اسلامی» به اجرا گذاشته شد.

دانلود  
این کاروان قرار بود، از گروه‌های مسلح وابسته به این دو گروه تروریستی حمایت به عمل آورد که در کمین ارتش سوریه گرفتار آمد. شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، برخی واحدهای ارتش و نیروهای مسلح سوریه تعدادی از تروریست ها را در کوهستان های قلمون در مرزهای سوریه و لبنان به هلاکت رساندند.
دانلود     این افراد هنگام تلاش برای ورود به مناطق کوهستانی و مناطق راس المعره به هلاکت رسیدند. در همین حال، خبرگزاری سوریه از هلاکت 35 فرد مسلح و زخمی شدن ده ها تن از عناصر گروه تروریستی «النصره» در حومه ادلب خبر داد و اعلام کرد این افراد در حمله ارتش سوریه به مخفیگاه های تروریست ها به هلاکت رسیدند.  
ارتش سوریه

به نوشته این خبرگزاری، ارتش، 5 دستگاه خودروی مجهز به سلاح های سنگین و 13 دستگاه موتور سیلکت تروریست ها را نیز منهدم کرد. در اطراف کوهستان «الاربعین» و مناطقی مانند «معللی»، «الرامه»، «المنیزل» نیز شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
ارتش سوریه

از سوی دیگر، در منطقه الزبدانی نیز شماری از تروریست‌ها به همراه سرکرده خود به هلاکت رسیدند که اجساد شماری از اتباع سعودی، لیبیایی نیز در بین آنها دیده می شود.
دانلود  
رضوان النموس، از دیگر سرکرده های جبهه النصره و شماری از مزدوران تروریست مانند علی الجزولی، تبعه لیبی و احمد العوضی، تبعه عربستان سعودی نیز در منطقه الزبدانی به هلاکت رسیدند. ارتش سوریه در جریان عملیات‌های بی‌وقفه خود برای پاکسازی مناطق ناآرام این کشور، سرکرده گروه تروریستی «جبهه النصره» را در منطقه الزبدانی در حومه دمشق به هلاکت رساند.

در تحولی دیگر، ارتش سوریه حمله گروهک تروریستی «جبهه اسلامی» به اطراف قلعه حلب را دفع کرد و در درگیری‌های شدید با این تروریست‌ها، خسارات زیادی به آنها وارد کرد. پایگاه خبری «العهد» نیز از اقدام گروهک تروریستی «داعش» در اعدام دو غیرنظامی سوری به جرم وابستگی به ارتش سوریه خبر داد. همچنین روز گذشته،40 تروریست  کوزوویی ستیزه گر  در سوریه و عراق دستگیر شدند.


دستگیری 40 تروریست کوزوویی/93/05/22

دستگیری 40 تروریست کوزوویی/93/05/22

دستگیری 40 تروریست کوزوویی/93/05/22

روزنامه لبنانی «الاخبار» به نقل از یک منبع نوشت که «نیروهای بین المللی صلح بان، وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی (یونیفل) حاضر نیستند در مرزهای بین سوریه و لبنان مستقر شوند». این روزنامه نوشت: نیروهای یونیفل معتقدند که گروه های تروریستی تکفیری مستقر در مرزهای لبنان و سوریه خود را دشمن غرب می خوانند و هیچ تضمینی برای سلامتی آنها وجود ندارد.

این روزنامه لبنانی نوشت: نیروهای یونیفل گفته اند که حتی اگر حزب الله لبنان هم تضمین کند که این نیروها از جانب گروه های تروریستی تکفیری مورد تعرض قرار نمی گیرند، حاضر نیستند در مرزهای سوریه و لبنان مستقر شوند.

الاخبار به نقل از منبع خود نوشت: لبنانی ها بهتر است بدنبال کسب حمایت های بیشتر و فوری برای ارتش خود باشند تا بتواند در مرزها با قدرت مستقر شود و کشورهای جهان آماده هستند به ارتش لبنان برای تامین امنیت کمک کنند البته این کمک ها شامل سلاح های جنگی نمی شود.

درهمین چارچوب « جبران باسیل»، وزیر خارجه لبنان دیروز( سه شنبه) در اجلاس ویژه سازمان همکاری اسلامی در جده عربستان در خصوص نوار غزه، خواستار حمایت همه کشورها از ارتش لبنان شد.

گروه 14 مارس بویژه حزب جریان المستقبل که در چارچوب رویکرد حمایت از گروه های مسلح مخالف نظام سوریه و مخالفت با محور مقاومت ضد صهیونیستی، خواستار خروج حزب الله از سوریه است، همواره بر طبل استقرار نیروهای بین المللی در مرزهای لبنان با سوریه می کوبد و حتی حاضر نیست به ارتش لبنان در این زمینه اعتماد و تکیه کند.

وزارت دفاع آمریکا شب گذشته اعلام کرد که سوریه از گاز سارین پاکسازی شده است. استفان وورن، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون»، شب گذشته اعلام کرد که کارشناسان، مواد شیمیایی را که سوریه به کارشناسان بین المللی تحویل داده بود  را به طور کامل پاکسازی کردند.

کشتی حامل مواد شیمیایی سوریه

روند انهدام مواد شیمیایی سوریه در ماه جولای سال گذشته و به وسیله کشتی «کایب رای» آمریکا آغاز شد و در ماه جاری تحت نظارت سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی به پایان رسید. قرار است مواد شیمیایی سوریه پس از سم زدایی یا کاهش سم آن برای پیگیری های بعدی به انگلیس، آمریکا و فنلاند منتقل شوند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن