تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803210342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب ساختمان پلیس و دادگاه شرعی داعش//هلاکت بیش از۳۰۰داعشی/ عقب نشینی از فلوجه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تخریب ساختمان پلیس و دادگاه شرعی داعش//هلاکت بیش از۳۰۰داعشی/ عقب نشینی از فلوجه


رئیس جماعت علمای سنی عراق گفت، عربستان سعودی، مصر، تونس، الجزایر، مغرب و لیبی، شش کشور حامی عملیات تروریستی داعش اند. نیروهای شورای نجات فلوجه، ۱۲۰ تکفیری داعش را دستگیر و به نیروهای امنیتی عراق تحویل دادند. ارتش عراق پادگان کندی را بمباران کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه تلویزیونی العراقیه، در خبری فوری اعلام کرد، بالگردهای جنگی عراق با هماهنگی اطلاعات ارتش عراق، ساختمان به اصطلاح دادگاه شرعی گروه داعش را در سعدیه، از مناطق جنوبی استان صلاح الدین، هدف قرار دادند و 50 تروریست را کشته و 17 دستگاه خودرو آنها را منهدم کردند. بقایای آنها هم به ناچار، از این ساختمان فرار کردند.   این گزارش به نقل از خبرگزاری آلمان از صلاح الدین می افزاید: یک فروند بالگرد ارتش عراق، بامداد امروز، شنبه، 2 آگوست 2014 (برابر با 11 مرداد 1393)، همچنین ساختمان پلیس را در ناحیه العلم در جنوب صلاح الدین که در کنترل تروریست های داعش قرار داشت، هدف قرار داد. بر اثراین اقدام، 4غیر نظامی کشته و 10 تن دیگر از ساکنان نزدیک این ساختمان زخمی شدند.
ارتش عراق
عقب نشینی داعش از سه روستا دیده بان حقوق بشر سوریه از عقب نشینی اعضای داعش از سه روستا در استان دیرالزور واقع در شرق این کشور خبر داد. براساس این گزارش به نقل از وای نیوز از بغداد، این منبع اعلام کرد، اعضای داعش در پی درگیری با افراد  قبیله الشعیطات از سه روستای ابوحمام، الکشکیه و گرانیج عقب نشینی کردند. افراد این قبیله همچنین ساختمان های محل استقرار اعضای گروه تروریستی داعش را در یک روستای دیگر به آتش کشیدند.
ارتش عراق
ادامه نبرد با تروریست ها در عراق با قدرت بیشتر در درگیری های شدید ارتش عراق با تروریست های داعش در جنوب بغداد، 23 تروریست کشته شدند. همه پایگاه های تروریست ها در مناطق الربیضه و العوجه تکریت منهدم و داعشی ها به دست نیروهای مردمی و اعضای قبیله العبید استان صلاح الدین عراق از این منطقه بیرون رانده شدند. ارتش عراق همچنین پادگان کندی را در موصل بمباران کرد؛ در این عملیات، 40 تروریست داعش کشته شدند و 20 خودروی نظامی آنها منهدم شد. برابر این گزارش، سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد: ارتش با پشتیبانی نیروی هوایی،  به حمله‌ تکفیری ها به پالایشگاه بیجی، پاسخ داد. در این عملیات، ده ها تن از تروریست‌های داعش به هلاکت رسیدند. نیروهای عراقی حمله تروریست های داعش را به پایگاه ارتش، در جنوب تکریت ناکام گذاشتند و ده‌ها تن از آنان را از پای در آوردند. وزارت کشور عراق از کشته شدن 53 تروریست و بیش از صد زخمی در شهر حدیثه واقع در غرب استان الانبار خبر داد.
ارتش عراق
برابر این گزارش به نقل از وای نیوز از بغداد، این منبع در بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای عراقی توانستند مانع حمله گروه تروریستی داعش، از دو محور به شهر حدیثه در استان الانبار شوند. این گزارش می افزاید: منابع نظامی در عراق از هلاکت ۲۰۰ تروریست در حمله بالگردهای ارتش به تجمع تروریست های داعش، در منطقه «جرف صخر» در استان بابل خبر دادند. تروریست ها قصد داشتند به یکی از ایست های بازرسی در جرف صخر حمله کنند که پیش از هرگونه اقدام، هدف قرار گرفتند.   دستگیری ۱۲۰ تکفیری در فلوجه نیروهای شورای نجات فلوجه، ۱۲۰ تکفیری داعش را دستگیر و به نیروهای امنیتی عراق تحویل دادند. برابر این گزارش به نقل از خبرگزاری «واخ»، «ابراهیم وهاب» عضو شورای نجات فلوجه گفت: این شورا طی یک عملیات گسترده 120 تکفیری داعش را دستگیر کردند و به نیروهای امنیتی عراق تحویل داده شده‌اند تا اقدامات قضایی و قانونی در حق آنها اجرا شود. وهاب گفت: در میان افراد دستگیر شده، 29 عرب غیر عراقی و 12 خارجی نیز به چشم می‌خورند. هماهنگی میان داعشی‌ها در الانبار و موصل نیز قطع شده است و این امر بیانگر تسلط شورای نجات بر مواضع اصلی فلوجه است. اطلاعاتی نیز در دست است که نشان می‌دهد تکفیری‌های تروریست در حال عقب‌نشینی به سمت جنوب فلوجه هستند.
حامیان داعش
  علمای سنی عراق 6 کشور را حامی داعش دانستند   خالد الملا، رئیس جماعت علمای سنی عراق، امروز گفت، عربستان سعودی، مصر، تونس، الجزایر، مغرب و لیبی، شش کشور حامی عملیات تروریستی داعش اند. برابر این گزارش به نقل از خبرگزاری نهرین از بغداد، الملا در مصاحبه ای خبری گفت، همه این کشورها که از جمله حامیان گروه تروریستی داعش بوده اند؛ هم اکنون لحن خود را درباره این گروه تروریستی تغییر داده اند. چون خطر این گروه را در آینده برای خود نیز احساس می کنند. وی افزود: گروه تروریستی داعش دارای هیچ گونه خط مشی یا آئینی نیست وارتباطی نیز با دین اسلام ندارد و همه اقدامات این گروه با جنبه های اخلاقی و بشر دوستانه مغایرت دارد. برخی گروه های اصولگرا و عناصر حزب منحله بعث عراق در نشستی در امان خواستار ادامه عملیات تروریستی گروه تروریستی داعش تا به کنترل در آوردن بغداد، شده اند.   درخواست آیت الله سیستانی// معرفی7 نامزد ریاست جمهوری  درعرصه سیاسی نیز آیت الله سیستانی از مراجع شیعیان در نجف اشرف از سیاستمداران این کشور خواست در روند انتقال قدرت این کشور مانع تراشی نکنند. درخواست آیت الله سیستانی در حالی مطرح شد که عراق به ضرب الاجل تعیین انتخاب نخست وزیر آینده این کشور نزدیک می شود.   احمد الصافی،  نماینده آیت الله سیستانی در کربلا، تاکید کرد: طبق قانون اساسی، یک هفته از مهلت رئیس جمهور برای مأمور کردن فهرست بزرگ تر مجلس، برای معرفی نامزد پست نخست وزیری و تشکیل کابینه، باقی مانده است و همه امیدوارند این امر در مهلتِ باقی مانده و بر اساس چارچوب های قانونی صورت گیرد.   برابر قانون انتخابات عراق، آخرین مهلت معرفی نخست وزیر این کشور، جمعه آینده است. تا کنون هفت تن برای کسب این سمت نامزد شده اند. انتخاب نخست وزیر جدید به تصویب مجلس، نیازی ندارد.
عراق آزادی گروگان ها

آزادی 49 نفر از کارکنان دیپلماتیک کنسولگری ترکیه خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از آنکارا به نقل از عصمت ایلماز، وزیر دفاع ترکیه، گزارش داد، 49 تن از کارکنان دیپلماتیک کنسولگری ترکیه در موصل، که از ماه ژوئن توسط داعش گروگان گرفته شده اند به زودی آزاد می شوند. وزیر ترک گفت:ما به مذاکرات با تمام طرف های عراقی ادامه می دهیم. گروگان ها ممکن است فردا یا پس فردا آزاد شوند. برابر این گزارش به نقل از سایت اینترنتی روزنامه «گازته وطن»، پس از اقدام تروریست های داعش در اشغال موصل، ترکیه مبلغ 690 میلیون دلار زیان مالی  دیده است و میزان صادرات ترکیه به عراق پس از اشغال موصل در دو ماه گذشته با کاهش چشمگیری مواجه شد.   تشدید محدودیت پرواز هواپیماهای آمریکا بر فراز عراق  سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا با تشدید محدودیت پرواز هواپیماهای خطوط هوایی آمریکا بر فراز عراق، پرواز این هواپیماها را در ارتفاع 30 هزار پایی (9100 متر) و کمتر در آسمان عراق، ممنوع اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا پیش از این، دست کم ارتفاع هواپیماهای شرکت های آمریکایی را هنگام عبور از آسمان عراق 20 هزار پا (6100 متر) اعلام کرده بود. سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا همچنین نشستن یا برخاستن هواپیماهای شرکت های آمریکایی را در دو فرودگاه بین المللی منطقه کردستان عراق شامل فرودگاه های اربیل و سلیمانیه، ممنوع اعلام کرد.   دستورکار تازه آمریکا دو هفته پس از سرنگون شدن هواپیمای خطوط هواپیمایی مالزی با استفاده از موشک در منطقه تحت کنترل جدایی طلبان در شرق اوکراین صادر شده است.


شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن