تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشروي پيش بيني نشده داعش، دليل دخالت آمريکا در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۴۳ق.ظ)
پيشروي پيش بيني نشده داعش، دليل دخالت آمريکا در عراق باراک اوباما در توانايي خود در متقاعد کردن نوري مالکي براي تحويل قدرت و زمان بندي براي مقابله با پيشروي هاي داعش دچار اشتباه شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، يک مقام آمريکايي که نام وي ذکر نشده، با اعلام مطلب فوق، گفت که دولت آمريکا در زمان بندي در واکنش به اقدامات داعش دچار اشتباه بزرگي شد و به هيچ وجه انتظار چنين پيشرفت سريعي در سلطه بر شمال عراق را نداشت. ديگر اشتباه آمريکا، بيش از حد قدرتمند پنداشتن نيروهاي عراقي، کردها و نيروهاي محلي در مقابل داعش بود.
باراک اوباما در سخنراني هفته گذشته خود نيز به اين نکته اقرار کرد: "شکي نيست که پيشروي داعش در ماه هاي اخير، بسيار سريع تر از انتظار دستگاه هاي اطلاعاتي و سياست گزاران داخل و خارج از عراق بود."
پيشروي هاي دور از انتظار داعش و افزايش سلطه آنان، در نهايت موجب صدور اجازه حمله هوايي به مواضع اين گروه تروريستي از سوي باراک اوباما بود.
با اين حال، اوباما همواره تاکيد کرده که نيروهاي آمريکايي به عراق باز نخواهند گشت، و از سوي ديگر جان کري نيز حمايت تمام عيار آمريکا از فواد معصوم را اعلام کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن