تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت کنارگذرعباس آباد اساسی ترین راهکار رفع معضل ترافیک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساخت کنارگذرعباس آباد اساسی ترین راهکار رفع معضل ترافیک است نوشهر- ایرنا - فرماندارعباس آباد ساخت کنارگذرمسیرارتباطی شهرهای کلارآباد تا نشتارود از توابع این شهرستان را به عنوان موثرترین راهکار درجهت رفع معضل ترافیک در این شهرستان گردشگرپذیردانست و گفت: این طرح ملی هم اکنون به علت تخصیص ندادن به موقع اعتبار با کندی پیش می رود.


ˈسیدامیر حسینی جو ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سابقه 10 ساله احداث این کنارگذر، اظهار داشت: با وجود آنکه این طرح از یک دهه پیش در شهرها و روستاهای مسیر اجرای آن از سوی مسوولان نهادهای ذیربط به عنوان یک طرح جامع شهری و هادی پیشنهاد شده بود، اما تاکنون دربرخی ازمناطق به علت تخصیص ندادن اعتبار روند عملیات اجرایی آن به کندی پیش می رود.
وی اظهار داشت: اکنون بیشتر اهالی بومی و جمعیت شناورساکن دراین شهرستان به علت برخوردار نبودن عباس آباد از محورکمربندی با تراکم ترافیکی مواجه هستند و این معضل سال ها زمینه نارضایتی ساکنان این منطقه را در بیشتر ایام بویژه نیمه نخست سال فراهم آورده است.
وی تصریح کرد :هرچند دربرخی از قطعات مسیر اجرای این طرح ازجمله کلارآباد تا سلمانشهر با انجام عملیات بازگشایی و زیرسازی اقداماتی از سوی شهرداری منطقه صورت گرفته، اما تاکنون هیچگونه اعتباری دراین بخش اختصاص داده نشده است.
فرماندار عباس آباد در ادامه با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با استاندار مازندران برای رفع موانع و مشکلات اجرای این طرح، گفت: شهرستان عباس آباد به لحاظ اقلیمی ازجمله به دلیل فاصله اندک کوه تا دریا و واقع شدن دربرخی از حرائم لوله گاز، پست های فشارقوی و خطوط انتقال آب رودخانه سردابرود دراجرای برخی از طرح های عمرانی بویژه طرح ملی کنارگذر با مشکلات اعتباری مواجه شده است که این موضوع باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
فرماندارعباس آباد گفت : با پیگیری های صورت گرفته، امسال اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال برای شتاب بخشی در روند عملیات اجرایی این طرح در شهرهای سلمانشهر و عباس آباد در نظرگرفته شد.
حسینی جو افزود : علاوه برآن در بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی درایام نوروز امسال از منطقه داشتند طبق توافقات صورت گرفته قرار شد که عملیات انجام روکش آسفالت این مسیر کنارگذر با همکاری وزارت راه و شهرسازی و کارتملک اراضی و زیرسازی مسیراجرای طرح کنارگذر نیز ازسوی شهرداری های شهرستان انجام گیرد.
طرح ملی کنارگذر عباس آباد به طول حدود 35 کیلومتر که عملیات اجرایی آن از شهر کلارآباد آغاز شده است و تا شهر نشتارود ادامه خواهد داشت.
طبق آمار از منابع رسمی تاکنون از طول این مسیر حدود 12 کیلومتر عملیات بازگشایی و تملک اراضی انجام گرفته است.
از بین هفت شهرستان غرب مازندران، مناطق نور، نوشهر، چالوس و تنکابن دارای کمربندی هستند.
شهرستان های بیش از 700 هزار نفری نور، نوشهر، چالوس، ، کلاردشت ، عباس آباد، تنکابن و رامسر واقع در غرب مازندران سالانه پذیرای میلیون ها مسافر است.ک/3
624/1535/608



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن