تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستاهای بالای هزار و 500 خانوار همدان صاحب کتابخانه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان عرفانی مقدم در گفتگو با مهر:
روستاهای بالای هزار و 500 خانوار همدان صاحب کتابخانه می شوند
همدان - خبرگزاری مهر: معاون نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه روستاهای بالای هزار و 500 خانوار در همدان صاحب کتابخانه می شوند، گفت: برای نخستین بار عضویت در کتابخانه های عمومی همدان در روز همدان رایگان می شود.



حسن عرفانی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از اهداف سند جامع کتابخانه ها ارتقا و غنی سازی فرهنگی در روستا ها است و از همین رو در روستاهای بالای هزار و 500 خانوار کتابخانه باید ایجاد شود. وی با بیان اینکه در دو هفته شهریور ماه برنامه های مختلفی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان انجام می شود، ابراز داشت: در راستای غنی سازی فرهنگی در روستا ها در هفته دولت سال جاری دو کتابخانه روستایی از حوزه حق انتفاع در استان همدان راه اندازی می شود. معاون نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه در حق انتفاع زمینی بلا استفاده در روستا در اختیار کتابخانه ها قرار می گیرد، افزود: در این مورد حق انتفاع زمین به کتابخانه داده می شود و در آن محل از بودجه کتابخانه های عمئمی کتابخانه ای برای روستا احداث می شود. وی ادامه داد: این دو کتابخانه یکی در شهرستان همدان به عنوان نخستین کتابخانه روستایی شهرستان و یکی در روستای جوراب ملایر احداث می شود. عرفانی مقدم در ادامه سخنانش با بیان اینکه برنامه های مختلفی در هفته دولت و روز همدان از سوی کتابخانه های عمومی استان همدان انجام می شود، ابراز داشت: یکی از این برنامه ها عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همدان به مناسبت روز همدان است که برای نخستین بار اجرا می شود و در این عضویت فرد عضو شده در هر کتابخانه ای می تواند از خدمات سایر کتابخانه ها نیز استفاده کند. وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت نیز برنامه های مختلفی در حوزه کتابخانه ها اجرا می شود، افزود: برگزاری مسابقات مختلف، برپایی نماایشگاه، مسابقات نقد و بررسی و برگزاری نشست های نقد کتاب از جمله این برنامه ها است.  


۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن