تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولادت 4هزارو 500 نوزاد فلسطینی در مقابل یک هزارو 913 شهید در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ولادت 4هزارو 500 نوزاد فلسطینی در مقابل یک هزارو 913 شهید در غزه تهران- ایرنا- در حالی که شمار شهدای فلسطینی در حملات بیش از یکماه رژیم صهیونیستی به غزه به یک هزارو 913 نفر رسیده، وزارت بهداشت فلسطین آمار زاد و ولد فلسطینیان در نوار غزه را در همین مدت بیش از دو برابر شهدا اعلام کرد.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری ˈفلسطین الیومˈ، رژیم صهیونیستی از 34 روز قبل تاکنون غزه را که یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد، آماج عملیات نظامی ˈصخره سختˈ قرار داده و بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، این حملات تاکنون یک هزارو 913 فلسطینی شهید که 433 نفر ان فقط کودک بوده اند، به جا گذاشته است.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی 30 روز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از سال 2006میلادی تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد، چهار هزار و 500 نوزاد به دنیا آمده است.
با این حال، ˈایاد البزمˈ سخنگوی وزارت کشور فلسطین گفت که اداره ثبت احوال وابسته به وزات کشور فلسطین هنوز آمار رسمی و دقیقی در این زمینه اختیار ندارد.
وی شمار پنج هزار نوزاد متولد شده در طی یک ماه گذشته در غزه را بعید ندانست و گفت: مواردی از ولادت ها به دلیل این که در مدارس و پناهگاه ها رخ داده، هنوز به ثبت نرسیده و همچنین شماری از نوزادان در بیمارستان های نزدیک مرزهای غزه متولد شده اند.
بر اساس آمار وزارت کشور فلسطین، جمعیت غزه در پایان چهار ماهه اول سال 2014 بالغ بر یک میلیون و870 هزار تن متشکل از 947 هزار مرد و 922 هزار زن بود.
بر اساس آمار اعلام شده، شمار ساکنان غزه در آستانه سال 2020 به دو میلیون و300 هزار نفر می رسد و نوار غزه به یکی از پر جمعیت ترین مناطق جهان تبدیل می شود.
رسانام** 1453**7074**1275



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن