تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله خاتمی بر لزوم افزایش نقش آفرینی دانشجویان بسیجی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله خاتمی بر لزوم افزایش نقش آفرینی دانشجویان بسیجی تاکید کرد مشهد - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم افزایش نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در عرصه مدیریت کشور گفت: در این صورت مدیریت اسلامی در جامعه بیش از پیش محقق می شود.


آیت الله ˈسیداحمد خاتمیˈ عصر سه شنبه در مراسم گشایش ˈدومین دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام(ره) ویژه مسوولین بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشورˈ در مشهد افزود: دانشگاهها با توجه به ظرفیتهای خاص خود می توانند نقش مهمی در عرصه های مدیریتی کشور ایفا کنند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اسیری گروه، حزب و یا باند و جناحهای مختلف از ویژگیهای یک دانشجوی آزاده نیست لذا دانشجویان بسیجی نباید درگیر این قبیل مسائل شوند.
وی گفت: بسیاری از گروهها و جناحها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سعی می کردند با ورود به دانشگاهها از دانشجویان به عنوان سکوی پرش برای نیل به اهداف خود استفاده کنند.
او از دانشجویان بسیجی خواست ˈبسیار هوشیار باشند تا از آنان استفاده ابزاری نشود.ˈ
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات قرآن، از آزاداندیشی به معنای حزب مدار نبودن و ایستادگی در پای احقاق حق یاد و بیان کرد: اگر جدا از هر نگاه حزبی و باندبازی، نگاه حق طلبانه داشته باشیم آزاداندیش واقعی هستیم.
آیت الله خاتمی در ادامه همچنین گفت: تمدن اسلامی معتقد است باید برای پیروان خود زندگی آبرومندانه تدارک دید ولی زندگی صغیرانه را برای آنان نمی پسندد ضمن آنکه زندگی اشرافی را هم نپسندیده و خواستار زندگی آبرومند با اتکاء به تواناییهای خود و ممانعت از دست درازی و ابراز احتیاج در مقابل دیگران است.
دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی خط امام ویژه مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استانهای تهران، کهکیلویه و بویراحمد، البرز، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به مدت هشت روز در مشهد ادامه دارد. طی این دوره شرکت کنندگان با مسائل مختلف بصیرتی، فرهنگی و سیاسی آشنا می شوند.
نخستین دوره آموزشی و تشکیلاتی خط امام نیز ابتدای مرداد ماه جاری در مشهد برگزار شده بود.ک/2
7490/660



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن