تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس براي نقش آفريني در حفظ و ارتقاء امنيت، نيازمند افزايش كارآمدي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۳۹ب.ظ)
پليس براي نقش آفريني در حفظ و ارتقاء امنيت، نيازمند افزايش كارآمدي است فرمانده نيروي انتظامي در قزوين گفت: مبارزه با فساد در سازمان ، مهمترين عنصر در تعالي كاركنان نيروي انتظامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم در صبحگاه عمومي در قزوين با تقدير از خدمات مطلوب ناجا به مردم اظهار داشت: در شرايطي كه كشورهاي پيراموني در وضعيت شكننده امنيتي هستند، خوشبختانه با آرامش و امنيتي كه در كشور برقرار است، مردم بدون هيچ مشكلي به سفرهاي تفريحي و زيارتي مي روند كه بايد اين نعمت را شكرگزار بود.
وي نعمت ولايت را نعمت باطني توصيف كرد و گفت: پيوستگي مردم با حاكميت و رهبري موجب عمق نفوذ معنوي نظام در بدنه جامعه است و باعث امنيت مثال زدني و مصونيت كشور در مقابل حوادث شده است.
فرمانده ناجا امنيت را مقدمه پيشرفت، آباداني و عدالت برشمرد و تصريح كرد: پليس براي نقش آفريني در حفظ و ارتقاء امنيت، نيازمند افزايش كارآمدي است.
سردار احمدي مقدم قدرت هر سازمان را در دو بعد مادي و معنوي مورد ارزيابي قرار داد و بيان داشت: داشتن انگيزه، سلامت، مورد رضايت و اعتماد مردم بودن و ميزان موفقيت در ماموريت ها از سرمايه هاي مهم معنوي هر سازمان است.
وي عامل انساني را عنصر ارتقاء دهنده يك واحد از ديگر واحدهاي همسان از حيث مادي دانست و تاكيد كرد: آنچه كه بايد به عنوان مهمترين اولويت دنبال شود تعالي سازمان است.
فرمانده ناجا تعالي را يك حركت پوياي دائمي توصيف و عنوان كرد: مبارزه با فساد در سازمان، مهمترين عنصر در تعالي كاركنان نيروي انتظامي است.
وي عمل به قانون، ايجاد رضايت در بين مردم، رعايت حقوق شهروندي، تكريم ارباب رجوع، افزايش بصيرت و جهات ايماني را از محورهاي ارزيابي تعالي در نيروي انتظامي برشمرد.
فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود عملكرد فرماندهي انتظامي استان قزوين را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: در چهار ماهه ابتداي امسال، شاهد کاهش 16 درصدي جرايم بوده ايم که موجب افزايش احساس امنيت و آرامش در استان شده است.
اين مقام مسئول، مردم قزوين را متدين و ولايت مدار توصيف كرد و گفت: ميزان پايين جرايم، نشانگر جايگاه فرهنگي و ديني اين استان بوده و نيروي انتظامي با تمام ظرفيت خود در ارائه خدمات به مردم شريف اين استان اقدام خواهد كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن