تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802947546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از طرح‌هاي توسعه‌اي کشاورزي حمايت مي‌کند/رهاسازی فاضلاب ها دغدغه کشاورزان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز آقایی عنوان کرد؛
دولت از طرح‌هاي توسعه‌اي کشاورزي حمايت مي‌کند/رهاسازی فاضلاب ها دغدغه کشاورزان است
کرج - خبرگزاری مهر: فرماندار نظرآباد در ملاقات با بيش از 40 کشاورز اين شهرستان گفت: دولت با تمام توان از طرح‌هاي توسعه‌اي کشاورزي حمايت مي‌کند.



به گزارش خبرنگار مهر، دومين ملاقات مردمي فرماندار نظرآباد عصر امروز با هدف بررسي مشکلات کشاورزان در اداره جهاد کشاورزي شهرستان نظرآباد برگزار شد. این جلسه که با حضور بيش از 40 نفر از کشاورزان برگزار شد 3 ساعت به طول انجامید موضوعاتی از قبیل اصلاح سيستم‌هاي آبياري مزارع و باغات و استفاده از شيوه‌هاي آبياري نوين، اجراي طرح‌هاي مربوط به اصلاح شيوه‌هاي آبياري مزارع با هدف مصرف صحيح منابع آب، تاکيد بر تلاش بيشتر دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط براي تامين اعتبار و اجراي طرح اصلاح شبکه انتقال آب از چاه‌هاي مجاز به مزارع و باغات کشاورزي مورد بررسی قرار گرفت. بخش مهمی از بیانات مقام معظم رهبری بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی است شهریار آقایی با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت تدبير و اميد و به ويژه مديريت ارشد استان البرز و شهرستان نظرآباد با تمام توان از توسعه کشاورزي حمايت کرده و براي بخش تدابير ويژه‌اي انديشيده شده است.

آقایی در ادامه تاکید کرد: بخش مهمي از فرامين و تدابير رهبري معظم انقلاب اسلامي مبني بر اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در حوزه کشاورزي است و اگر مي‌خواهيم اقتصاد ايران پويا، فعال و در برابر تهديدها مقاوم باشد، بايد در حوزه کشاورزي به استقلال کامل برسيم. وی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان نظرآباد داراي استعدادها و ظرفيت‌هاي بسيار خوبي در اين بخش بوده و امروز به عنوان قطب کشاورزي و دامپروري استان البرز شناخته مي‌شود. این مسئول خاطرنشان کرد: با اين وجود هنوز به شرايط مطلوب دست‌نيافته و بايد به صورتي برنامه‌ريزي کنيم که از تمام ظرفيت‌هاي موجود به درستي بهره‌برداري شود.

پس از اين نشست، بيش از 40 نفر از کشاورزان نظرآبادي به ترتيب و به صورت خصوصي با فرماندار ديدار و هر کدام مشکلات خود را بيان کردند. یکی از دغدغه های کشاورزان نظرآبادی رهاسازی فاضلاب در حاشیه جنوبی شهر است یکی از دغدغه های اصلی کشاورزان این شهرستان که امروز با فرماندار در میان گذاشتند مسائلي درباره رهاسازي فاضلاب در حاشيه جنوبي شهرستان نظرآباد بود که در صورت ساماندهی نشدن پسماندهای این فاضلاب ها، آلودگی را به آب کشاورزي اين منطقه وارد می کند.

يکي ديگر از مشکلاتي که کشاورزان در ديدار با فرماندار مطرح کردند، مربوط به عدم پايبندي برخي از مراکز بيمه‌ به تعهدات بود. گفتنی است؛ برای توسعه طرح‌هاي کشاورزي در نظرآباد و همچنين حمايت از زنان فعال در اين حوزه، فرماندار نظرآباد از دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه خواست تا در کمترين زمان نسبت به پيگيري، تامين و تهيه بسته‌هاي حمايت از زنان فعال در بخش کشاورزي و زناني که در اين حوزه اشتغال‌زايي داشتند، اقدام کنند. آقایی در پایان گفت: جهاد کشاورزی باید با اجرای سیاست های تشویقی کشاورزان را به سمت کاشت محصولات استراتژیک چون گندم هدایت کند و از کاشت محصولاتي چون کاهو، فلفل و کلم که نيازمند مصرف آب زياد بوده و به خاک آسيب وارد مي‌کنند جلوگیری کند.






۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن