تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798782252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات روزمره شهر، سالانه 50 ميليارد تومان هزينه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۰ب.ظ)
خدمات روزمره شهر، سالانه 50 ميليارد تومان هزينه دارد سالانه بيش از 50 ميليارد تومان صرف خدمات روزمره شهر مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست که استاندار کرمان، فرماندار و معاونين استاندار ميهمان شوراي اسلامي شهر کرمان بودند، مهندس ابوالقاسم سيف الهي، شهردار کرمان ضمن تقدير از توجه ويژه استاندار کرمان به مسائل شهر، اهتمام ايشان در بازنمودن گره هاي شهر را ستود.
شهردار کرمان، بيان کرد: تراکم جمعيت در شهر کرمان 40 نفر در هکتار است که اين تراکم پايين به عنوان شاخصي منفي خدمات رساني را مشکل و پرهزينه کرده است.
مهندس سيف الهي با اشاره به اينکه مدل مثلث توسعه استان فرصت مغتنمي براي شهرداري و شوراست عنوان کرد: اين فرصت مي تواند کرمان را به سمت توسعه مناسب سوق دهد.
شهردار کرمان با بيان اينکه بحث سرمايه گذاري بخش خصوصي با جديت در شهرداري پيگيري مي شود، به محدود شدن بحث حاشيه نشيني پس از اعمال سياست هاي جديد مديران استان در اين خصوص اشاره کرد و گفت: با احداث کمربند سبز، کرمان تا حدود زيادي از خطر حاشيه نشيني نجات خواهد يافت، ضمن اين که آمار حاشيه نشينان رسمي شهر کرمان به 7 تا 8 هزار نفر رسيده و از گسترش بي رويه آن جلوگيري شده است.
مهندس سيف الهي به رويکرد جديد مديران استان و شهرداري در خصوص تحول بافت قديم اشاره کرد و گفت: ديدگاه استاندار محترم در خصوص بافت قديم و بازار پشتوانه تحولات در اين منطقه کرمان است.
شهردار کرمان به اتمام کار کفسازي بازار سرپوشيده و آغاز کفسازي بازار مظفري اشاره کرد و گفت: عمليات بدنه سازي ميدان شهدا ظرف يک ماه آينده شروع مي شود و قطعاً ميدان شهدا و بازار تا پايان سال متحول خواهند شد.
مهندس سيف الهي به 8 ميليارد هزينه سالانه جمع آوري زباله، 3 ميليارد هزينه خدمات آتشنشاني، 20 ميليارد هزينه احداث و نگهداري فضاي سبز، 1 ميليارد هزينه کشتارگاه، 5.3 ميليارد هزينه برق پارک ها و 2.5 ميليارد تومان هزينه تنظيف شهر اشاره کرد و گفت: بيش از 50 ميليارد تومان در سال هزينه انجام خدمات روزمره شهرداري در کرمان است که بايستي توسط شهروندان پرداخت شود، اما در حال حاضر بيشتر منابع مالي اين خدمات نه از محل عوارض خدمات شهري بلکه از ساير منابع تأمين مي شود که مي بايست صرف کارهاي عمراني در شهر گردد.
شهردار کرمان با بيان اينکه دريافت عوارض نوسازي و خدمات شهري يکي از منابع درآمدي شهرداري هاست، تصريح کرد: پايين بودن قيمت هاي منطقه اي در کرمان حتي درگرانترين نقاط شهر سبب شده تا محاسبه عوارض نوسازي نه تنها رقم قابل ملاحظه اي نشده، حتي هزينه هاي صدور فيش رانيز پوشش ندهد اين قيمت ها از بسياري از شهرهاي کشور پايين تر بوده و بايستي در قيمت هاي منطقه اي و ارزش هاي معاملاتي کرمان تجديد نظر اساسي صورت پذيرد.
مهندس سيف الهي با يادآوري اينکه قيمت هاي منطقه اي پايه محاسبه عوارض، بر اساس قيمت هاي سال 82 است، اظهار داشت: اصل اين ارقام پائين است و بايد با يک تغيير اساسي و طي چند سال به صورت پله کاني اين نقصان برطرف شود تا هزينه خدمات شهري در کرمان حداقل به شهرهايي از جمله زاهدان، بندرعباس و يزد نزديک شود.
شهردار کرمان تصريح کرد: هزينه خدمات شهري و به طور کل زندگي در شهر کرمان بسيار ارزان است و شهروندان هزينه هاي واقعي زندگي در شهر را نمي پردازند.
مهندس سيف الهي در پايان افزود: اميدواريم با حمايت هاي همه جانبه استاندار محترم و شوراي اسلامي شهر، شاهد کرماني آبادتر باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن