تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798417295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبک زندگی اسلامی مطلوب ترین نقشه راه انسانها در حیات ابدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در سپاه: سبک زندگی اسلامی مطلوب ترین نقشه راه انسانها در حیات ابدی است تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سبک زندگی اسلامی مطلوب ترین نقشه راه انسانها در حیات ابدی است.


به گزارش ایرنا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» روز سه شنبه در آیین معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) طی سخنانی در جمع مدیران و مسوولان این دانشگاه به تبیین معیارهای سبک زندگی مطلوب پرداخت.
وی با بیان اینکه همه انسانها در زندگی بدنبال مطلوب ها هستند، افزود: تمامی انسانها در خصوص دو مطلوب اتفاق نظر دارند، نخست اینکه از حیات ابدی برخوردار باشند و دیگر آنکه این حیات ابدی با لذت همراه باشد و هیچگونه عذاب، رنج و سختی در آن وجود نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حیات ابدی انسانها، یکی از اصول تمامی ادیان الهی است، اما انسان مسافری است که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر نقل مکان کرده و دلبستگی هایی را به هر یک از این جایگاه ها خواهد داشت.
سعیدی خاطر نشان کرد: حیات ابدی قهری و برخورداری از لذت ها اختیاری است؛ یکی از الزاماتی که حیات جاودانه انسان را با لذت همراه می کند، دستیابی به یک نقشه راه برای زندگی است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان «سبک زندگی» یاد کردند.
وی با تشریح ویژگی های سبک مطلوب زندگی گفت: مصونیت از خطا و اشتباه، جامعیت، فرازمانی بودن، قابلیت دستیابی، سهولت، تعادن و توازن در تامین نیازها، توجه به تمامی سلیقه ها، فراگیری همه نسل ها و همراه بودن با ضمانت اجرا معیارهایست که با مراجعه به نسخه ای جامع و کامل به نام قرآن می توان به عنوان نقشه راه مطلوب از آن بهره گرفت.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود شان نزول مراسم را تکریم، تجلیل و ذکر و یاد حجت الاسلام مقدسی عنوان و خاطر نشان کرد: این روحانی خدوم فعالیت های ارزنده ای را در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه داشت و منشا خدمات و ارزش های زیادی برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) بود.
وی الگو بودن خدمات متعارف روحانیت، سلوک رفاقتی و ماموریت های ذاتی روحانیت را از رسالت های روحانیون برشمرد و اظهار داشت: اگر این چهار بعد را توامان به همراه داشته باشیم، به توفیقات ارزنده ای دست می یابیم که مرحوم حجت الاسلام مقدسی این ویژگی ها را با هم داشت.
نماینده ولی فقیه در سپاه از مجموعه کسانی که در دوران نقاهت مرحوم مقدسی با تمام وجود از ایشان حمایت کردند تقدیر کرد.
فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام مقدسی گفت: طی مدتی که در خدمت این روحانی وارسته بودیم تنها توفیق درک بخشی از سجایای اخلاقی ایشان را داشتیم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار «جعفر اصلانی» افزود: برخورداری از علم، آگاهی، تواضع، عدم قضاوت سریع نسبت به افراد و موضوعات مختلف، حفظ آبروی افراد، پیشگامی در انجام امور خیر و تدبیر و برنامه ریزی از جمله ویژگی ها و شاخصه هایی بود که مرحوم مقدسی را به عنوان یکی از مسوولان نمایندگی برگزیده در سپاه معرفی می کرد.
اجتمام ** 9303 ** 1071



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن